Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

thelifesaviour skrev 2009-05-20 09:01:26 följande:
    Dammsugaren är bra aktivering för sonen! Pussa honom från mig.
    hahahaha har väl världens sötaste unge...
    ska bädda sängen o börjar med att platta kuddarna, då kommer wille springandes från hallen, gör ett svanhopp ner i sängen, kastar sig på kudden, klappar den o säger mysamys.. ligger kvar en bra stund o gör sen pussmun till mig..
    kan man motstå det eller?? näää va tvungen att krypa upp o mysamysa med honom lite o pussa på honom..
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-05-20 08:56:08 följande:
    åh villken liten bebbe.då var hennes gosse lika kort som min son när han föddes 2 dagar före bf. vet nån vad det kan kosta att klippa klorna på en kanin?.våran kanin är jättego,men tyvärr får man inte hålla i hans tassar vid kloklippningen.och nu behöver klorna klippas.vi vet inte hur kaninen blev behandlad i sitt förra hem.vet dock att förra ägaren inte har "alla hästar hemma" när vi hämtade kaninen så satt han i en bur med bara sågspån och var undernärd.
    borde man väl kunna få svar på om man ringer till de olika veterinärklinikerna..
    JePaLuLi skrev 2009-05-20 09:06:51 följande:
    Ja tack det var väldigt trevligt! Och roligt att få bli ompyssload för en gångs skull
    det kan jag tänka mig... fick ni till något fint då??
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-20 09:27:38 följande:
    Att det kan vara så skoj med skor! Vincent kan sitta hur länge som helst ute i hallen vid skohyllan o plocka med alla skor. Sen bär han dem genom hela huset, inte så där jättekul då det kommer grus överallt. Sen tar han på sig både sina skor o våra skor o går omkring med
    wille är skitsöt när han springer runt i lägenheten med mina svarta ballerinaskor i lack..
    JePaLuLi skrev 2009-05-20 09:28:23 följande:
    Ja jag visste redan hur jag ville ha det men var tveksam på om det var genomförbart och framförallt om det var något som passade mig. Men hon var jättenöjd och sa att det var roligt med nån som för en gångs skull tagit fram en bild som var något som hon också skulle rekomendera. Tydligen var det ovanligt! Så det gick snabbt och smärtfritt och förhoppningsvis blir det fint när allt är på plats! Just nu känns det som att man är väldigt självkritisk och hittar fel på allt.
    jo men jag tror det är lätt att vara det, självkritik är den värsta sorten för den kan man aldrig behaga.
  • Firstandhappy

jaha o nu kom regnet med då...
    bara att krypa ner i soffan med kaffe o filt...

• Firstandhappy

nyss hemkommen o har "egentid" fan va trist det är, va ska man göra då??? hahahah

• Firstandhappy

Hittade en bra sak att göra... sooova... åhåhåhåh god morgon igen..

• Firstandhappy

Ätit en STOOOOOR bit kladdkaka med bara händerna, glass direkt ur paketet, smutsiga fötter på bordet o göttat mig framför tv'n.. kallas det ego-tid eller??

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-05-20 20:26:11 följande:
    Uh va gött! Det ska jag göra i helgen när gubben är iväg på dåligheter
    min är iväg nu på "herrmiddag" o gratis sprit så får väl se skicket på honom sen när han ringer, heheheh nä vars han ska jobba imorgon så det blir nog lugnt... men gött är det...
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-05-20 21:00:21 följande:
    Ja jag fick reda på nu att Patrik inte kommer hem förrän kl 22 på söndag! Åker kl. 12 på lördag. Han kommer vara ett vrak! Men man gifter sig ju (förhoppningsvis) bara en gång!
    hahahahha ja verkligen, hoppas han får det skoj, har du några planer för helgen då??
  • Firstandhappy

och min mat kommer hem till mig utan att jag behöver hämta den eller mannen... hahahahah synd bara att jag blev på pisshumör för en skitsak o är sur bara därför nu... blääää hatar hormoner...

Ringer mannen o frågar om han är klar för att komma hem efter kl typ 22.30, nja jag får skjuts hem så om du vill åka o köpa mat nu o sen gå o lägga dig så är det ok för mig får jag till svar...
    hmmm sätter mig inte i bilen o åker till mc donalds om ajg inte måste tycker jag men är skithungrig, slänger på luren i örat på stackars människan.
    Han ringer upp IGEN o säger att vill du ha mat så åker vi o köper det om ca 30 minuter till dig sen kommer jag hem direkt...
    skrikande hysterisk kvinnas svar på det... MEN JAG ÄR HUNGRIG NUUUUUUU..

hmmm?? slutledningen i detta, ska jag köpa mat själv blir det EFTER 22.30 vilket tydligen är helt ok och då måste jag själv sätta mig i bilen o göra det, mannen kan köpa med sig hem o jag slipper köra och jag får den garanterat nästan en timme tidigare, men neeeeeeeeeeej då, då ligger jag i sängen o gråter istället o tycker synd om mig själv..

Någon som vill ta över mig??? Kommer lämna min sambo av ren sympati för honom..

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4