Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

Vi från Linköping Del:4

dinana skrev 2009-07-19 21:05:06 följande:
    Jag hänger gärna med på en fika om du orkar. Jag bjuder ju =P Japp var och hämtade väskan i fredags efter att jag varit hemma hos dig och hämtat posten. Har dock inte riktigt installerat den ännu. *hehe* Vädret har ju inte varit så lockande idag direkt heller... Men säg en dag/tid som passar dig. Gärna måndag, tisdag eller onsdag.
    jag tar gärna en fika tisdag eller onsdag.imorrn sk jag ta det lugnt och hoppas på att kroppen blir bra snabbt igen
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-07-20 08:19:39 följande:
    sängen känns inte lika lockande längre lagom till ja fått av mig kläderna å lyfter på tecket för att krypa ner så börja Tedde snarka å har han väl börjat så slutar han inte hur mycke ja än buffar på han...hade ju hopats på att få somna innan han börja så ju får ja väll hålla mig uppe...passa på å måla tånaglarna lite kanske...
    snarkande makar är inte skoj.min make ber mig att knuffa honom,säga till honom när han snarkar.inte så lätt då han är som en sten och är stendöv när han snarkar{#lang_emotions_laughing}

vad ska ni hitta på idag?
    här ska jag ta det lugnt idag.
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-07-20 11:01:00 följande:
    ingen aning, det ska va nåt som registrerar andningen om ja förstått rätt...
    min pappa har gjort det.han hade sömn apne.han slutade andas många gånger varje natt mellan snarkningarna.sen ca 13 år har han en track som han måste ha dygnet runt för att kunna nadas.detta fick han pga rökningen och övervikt
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-07-20 17:42:30 följande:
    Ah, alltid roligt att kika efter i alla fall =)
    ska vi ta en fika imorgon?
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-07-20 23:49:11 följande:
    gärna!
    vart och när?hade tänkt ta en sväng till stan under dagen
  • Familjetrollet

fy vad det blåser ute.stora tösen har tjatat om norrköping i flera dagar.men frågan är om man vill åka tåg i denna blåst{#lang_emotions_laughing}

• Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-07-21 21:15:34 följande:
    Idag har jag shoppat järnet! Massa kläder till barnen, framför allt till Vincents dagisstart..barnen kommer vara såå fina på dagis då de fick lite matchande kläder idag Lyckades dessutom hitta några plagg till mig, hör o häpna

här blev det lite kläder och en ny liten dator.så nu ska den gamla bärbarar rensas innan den ska säljas.

äntligen tittar solen fram igen.vad ska ni hitta på idag?här ska vi ta det lugnt.barnen ska få leka med sin kompis som snart ska flytta utomlands {#lang_emotions_frown}.igår blev det en massa gående i norrköping i regnet,men vad gör man inte för stora tösen som ville ha en heldag med sin mamma{#lang_emotions_smile}.

• Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-07-22 08:14:01 följande:
    Jaså? I de klasser som jag har varit så har det varit barnens höjdpunkt när de får stå i centrum, flaggan tas fram till deras ära osv... September är bra det med Idag ska vi till Kolmården! Det ska bli så mysigt! Har inte varit där sen jag var en liten tös. det ska bli så skoj att se vad Lucas tycker, han älskar ju djur. Är inte ett dugg avundsjuk på dig Hoppas du fick sova nåt!
    då får ni ha en mysig dag på kolmården.hoppas värdet blir bra oxå
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-07-22 09:16:17 följande:
    Tack! Vädret ska bli alldeles lagom har de lovat
    ja lagom varmt är bäst när man är i kolmården.sist vi var där var det så varmt att man höll på att gå under.
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-07-22 18:53:00 följande:
    ja jag har inte märkt av dom (mer än att folk hoppar av pga dom) men det är verkligen patetiskt att folk måste "gotta" sig i andras liv å i vissa fall liksom leva genom andra å lägga mer energi på vad andra gör...förstår inte vitsen med att sitta å smygläsa trådar å inte tillföra nånting själva..men men det är deras liv - eller icke befintliga liv....ja ska ingenstans iallafall, möljigtvis till tråden efter denna dock
    kan bara hålla med.jag klarar mig utan skitkärringar som bara pratar skit om alla hela dagarna

själv är jag knappt vid datorn längre.känns inte kul att skriva längre på FL,för man vet ju att vissa sprider skit i rekordfart!
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4