Lisol skrev 2009-05-21 19:15:39 följande:
Hej på er:)Jag är en linköpingstjej, bor uppe i Berga och planerar att skaffa barn just nu, får se om det går snabbt eller om det tar tid.... hoppas på det första:)Vill gärna ha tips och råd om allt mellan himmel och jord:)KRAM
välkommen hit
Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-21 22:04:05 följande:
Jag kommer precis hem från ett ljusparty, mycket trevligt o såå mycket fint som jag ville ha.Den 23 juni kl. 18.30 ska jag ha en spavisning här, så ni alla får jättegärna komma hit då
jag kommer gärna då.det fanns mycket fina ljus man ville köpa igår.
Fru T skrev 2009-05-21 19:01:30 följande:
Vi har vart en sväng i Norrköping, mannen blev sååå sugen på Istanbull Kebab så det fick bli en sväng förbi där å sen strossade vi lite på stan tills dom stängde å sen satte vi oss å tog en mysig fika i solen...Jag tryckte i mig så mycke feferoni till kebaben att det bara brann i munnen men attans va gott det va å ingen halsbränna har ja fått Sen drack ja en Stoor iskaffe me vaniljextrakt å det va supermumma första kaffet sen vi va i grekland kan ja säga så vi får se va min mage säger om några timmar Bm sa iofs till mig att livmodern kan stimuleras possetivt om magen sätter fart så man kan ju alltid hoppas Nuuu vill ja gå på mysiga barnvagns promenader runt ån me mannen min!
det låter som en toppendag
LillaLilli skrev 2009-05-22 06:27:52 följande:
jag vaknade som vanligt vid 5. så nu har jag fått iväg karln till jobbet, nu väntar jag bara på att få kunna börja städa.. börjar jag nu kommer väl grannarna i huset undra vad det är för fel på mig.. :P hehe
jag brukar starta tvättmaskin kl 7.grannarna här i trappen är
toppenbra.vi kommer sakna dem när vi har flyttat.
Marayah
tack för en toppentrevlig kväll igår.kommer gärna på fler "partyn"