Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

Vi från Linköping Del:4

JePaLuLi skrev 2009-05-21 09:11:23 följande:
    Jag tror inte att det är värt att ta ut sig och riskera att få ännu ondare. Alla krafter behövs sen när hon ska ut Svullnad brukar var ett tecken på att det inte är så länge kvar heller. Håller tummarna!

Vi ska till Vreta och träffa prästen och gå igenom allt. Sen ska vi åka till Norrköping på kalas
    spännande,ni har verkligen valt rätt kyrka.ni får ha en bra dag
  • Familjetrollet
    LillaLilli skrev 2009-05-21 09:17:47 följande:
    vart brukar ni fika när ni ses?
    vi brukar fika på stan eller hemma hos någon.
    JePaLuLi skrev 2009-05-21 09:22:41 följande:
    Tack detsamma!
    tackar
  • Familjetrollet
    LillaLilli skrev 2009-05-21 09:29:00 följande:
    ahaa okej. vore kul att hänga på nångång. om det är okej för alla då såklart
    alla är välkomna på fikaträffarna.jag ska ev ha fikaträff hemma i vår nya lya framöver.det knepiga är att få in en dag och tid när så många som möjligt kan fika samtidigt
  • Familjetrollet
    Maria84 skrev 2009-05-21 10:28:24 följande:
    Velmaja är igång igen. Vet inte hur vi ska göra med barnvagnen vi köpte. En del tycker att vi ska ha kvar den ifall vi blir gravida så vi behöver en syskonvagn medans en del tycker att vi kan sälja den. Och nu vet jag inte vad jag vill!?! Har en bekant som är intresserad av den annars...
    jag sålde vår vagn ca 2 veckor efter mitt MA och resten av barnsakerna slängde jag.jag klarade inte av att ha nått hemma som förknippade med mitt MA.får se hur det blir ikväll när jag ska till marayah.hon bor i vår gamla lya

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-05-21 11:50:06 följande:
    Familjetrollet: Det var nog han som ni också hade, det är bara tydligen han som går runt i ryd och kollar in lägenheterna. Har dem gått med på att fixa vardagsrummet?
    de ska fixa v-rummet.aldrig att vi betalar ca 8000 kr för 4 rum.köket får vi göra iordning fast det är förra hyresgästerna som har förstört köket.hade jag haft ork så skulle jag ringt hyresgästföreningen.men just nu är det bara för mycket med allt
  • Familjetrollet
    LillaLilli skrev 2009-05-21 09:34:31 följande:
    jaha okej. så trevligt. ja det kan jag tänka mig är ganska svårt att få till! tur för mig då att jag oftast har mycket tid över. :P
    jag kan oxå rätt ofta,men säkras eftermiddagar när barnen har kommit hem
  • Familjetrollet
    LillaLilli skrev 2009-05-21 17:33:19 följande:
    härligt :D men skulle några fika imon?
    jag kan imorgon.måste ner till bussgods först och skicka iväg en pryl
  • Familjetrollet
    LillaLilli skrev 2009-05-21 17:46:12 följande:
    jag kan nog med. har lovat att komma till en vän med men det hinns ju. fikat kanske inte behöver vara jättesent? eller va det sagt nån tid?
    jag vet inte villken tid.men efter 12 slaget nån gång om det går bra
  • Familjetrollet

vet nån i tråden hur man skaffar E-card?hade det på förra datorn.har totalt glömt hur man installerar det.skulle vilja ha PLUS igen så man kan spärra obehöriga på min sida.

vill kunna lägga in bilder mm och info på presentationen som bara tillåtna kan se

• Familjetrollet
    Lisol skrev 2009-05-21 19:15:39 följande:
    Hej på er:)Jag är en linköpingstjej, bor uppe i Berga och planerar att skaffa barn just nu, får se om det går snabbt eller om det tar tid.... hoppas på det första:)Vill gärna ha tips och råd om allt mellan himmel och jord:)KRAM
    välkommen hit
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-21 22:04:05 följande:
    Jag kommer precis hem från ett ljusparty, mycket trevligt o såå mycket fint som jag ville ha.Den 23 juni kl. 18.30 ska jag ha en spavisning här, så ni alla får jättegärna komma hit då
    jag kommer gärna då.det fanns mycket fina ljus man ville köpa igår.
    Fru T skrev 2009-05-21 19:01:30 följande:
    Vi har vart en sväng i Norrköping, mannen blev sååå sugen på Istanbull Kebab så det fick bli en sväng förbi där å sen strossade vi lite på stan tills dom stängde å sen satte vi oss å tog en mysig fika i solen...Jag tryckte i mig så mycke feferoni till kebaben att det bara brann i munnen men attans va gott det va å ingen halsbränna har ja fått Sen drack ja en Stoor iskaffe me vaniljextrakt å det va supermumma första kaffet sen vi va i grekland kan ja säga så vi får se va min mage säger om några timmar Bm sa iofs till mig att livmodern kan stimuleras possetivt om magen sätter fart så man kan ju alltid hoppas Nuuu vill ja gå på mysiga barnvagns promenader runt ån me mannen min!
    det låter som en toppendag
    LillaLilli skrev 2009-05-22 06:27:52 följande:
    jag vaknade som vanligt vid 5. så nu har jag fått iväg karln till jobbet, nu väntar jag bara på att få kunna börja städa.. börjar jag nu kommer väl grannarna i huset undra vad det är för fel på mig.. :P hehe
    jag brukar starta tvättmaskin kl 7.grannarna här i trappen är toppenbra.vi kommer sakna dem när vi har flyttat.

Marayah

tack för en toppentrevlig kväll igår.kommer gärna på fler "partyn"
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-05-22 08:09:47 följande:
    Godmorgon på er alla! Jösses vad ni skrivit, har ju inte varit inne på några dgr. Idag blir det busfabriken med Elin och Ida. Om någon vill hänga på vore det jättekul!Tänkte åka dit vid 10-11 nångång.Välkommen ni nya som jag inte sett innan.
    hoppas allt är bra med er.hade gärna åkt till busfabriken men vi måste snåla nu då vi ska köpa nya möbler till lyan.
    LillaLilli skrev 2009-05-21 18:14:44 följande:
    det går bra för mig. vad säger ni andra?
    nån mer som vill fika idag?
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4