Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Fru T skrev 2009-05-20 22:20:12 följande:
    Mormor kommer hit på fredag så vi ska baka bullar då, ja ska fylla frysen
    min med min med... vill ha massa bullar..
  • Firstandhappy

ska be svärfar göra massa kalopps till mig och svampgryta när de kommer upp som jag ska fylla frysen med oxå.. gubben är en jävel på att laga mat..

• Firstandhappy

god morgon, eller nja god o god, sov för länge så har ont i kroppen nu istället..
    ska in i duschen, sen dricka massa kaffe o sen iväg till mannens jobb o sätta mig i den UNDERBARA gigantiska löjligt dyra massagestolen o ge kroppen en omgång. sen blir det lunch med mannen på jobbet o sen vet i fan va man ska göra, åka hem o boa lite innan min lilla mr kommer hem igen kanske, eller om man skulle hoppas på bra väder även ikväll o åka o hämta honom o passa på att grilla ute på landet??
    oh oh oh dagens I-landsproblem.

• Firstandhappy
    Maria84 skrev 2009-05-21 10:28:24 följande:
    Velmaja är igång igen. Vet inte hur vi ska göra med barnvagnen vi köpte. En del tycker att vi ska ha kvar den ifall vi blir gravida så vi behöver en syskonvagn medans en del tycker att vi kan sälja den. Och nu vet jag inte vad jag vill!?! Har en bekant som är intresserad av den annars...
    Frågan är ju om du kommer att förknippa vagnen med ditt mf, i så fall skulle jag sälja den, är det så att du inte känner något direkt för vagnen och kan tänka dig att ha samma vagn inför nästa graviditet så kan du gott behålla den, men jag tror du måste känna efter själv..

Det kommer alltid att finnas fler vagnar om det skulle vara så.
  • Firstandhappy

ja just det?? Någon som vet om Diana ligger på specialBB eller neonatalen?

• Firstandhappy
    Maria84 skrev 2009-05-21 10:37:56 följande:
    Just nu vet jag inte hur jag känner alls.. Vagnen var ju tänkt till Liten och Lucas ju, och just nu blir jag bara ledsen av att se den för att vi aldrig kommer att kunna använda den. Och känner jag min kropp rätt så lär nog Lucas vara stor innan det tar sig igen. Usch jag vet inte..
    Hade jag varit du, vilket jag inte är och därför inte har nån rätt att uttala mig om det egentligen så hade jag gjort mig av med den. Vagnen verkar vara förknippad med många band till "Liten" och som du säger blir du ledsen av att se den.
    Jag hade sålt den och försökt få något slags "avslut" på det hela (även om det kanske är alldeles för tidigt eller för fort, vad vet jag).
    Sen om jag hade blivigt gravid igen så hade jag köpt en annan vagn som jag inte förknippar med mitt mf.
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-21 12:24:47 följande:
    Diana ligger på BB o bebis på neo.
    special BB bredvid neo, har vart o hälsat på..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-21 18:56:27 följande:
    Fick du träffa bebis??
    nä jag fr4ågade inte ens, va bara inne jättesnabbt o sa hej o lämnade present, hade inte ens räknat med att träffa Diana utan lämna presenten till de som jobbar där, men men...
  • Firstandhappy

skönt skönt skönt, nu är allt som det ska igen, sonen har badat efter att ha härjat runt hos mormor ett dygn ute på landet och ligger nu o sover i sin säng igen, så underbart att ha honom hemma igen.

• Firstandhappy

mmm Johan Palm va ju på ikano... hysteriskt mycket folk...

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4