Inlägg från: Maria84 |Visa alla inlägg
  • Maria84

Vi från Linköping Del:4

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-27 22:41:21 följande:

Så har det aldrig varit för mig! Jag har fått utbetalning månaden efter jag har skrivit in mig där. Men det kan ju ha ändrat sig sen jag var arbetslös senast.
    När jag var inskriven sist så var det inte så heller. Men nu babblade hon bara om 3 mån hela tiden.
  • Maria84
    SmileyMalin skrev 2009-05-28 07:23:53 följande:
    alfakassan har en handläggningstid på 11 veckor för tillfället Så därifrån får man vänta på pengarna i minst 3 månader! Så jävla puckat! Finns väl ingen som kan klara sig helt utan inkomst i tre hela månader! Hoppas verkligen dom fått ner kötiden lite till sommaren när jag blir arbetslös.....
    Hm som jag misstänkte då. Men bara att jag skriver in mig nu så får jag förhoppningsvis pengarna nån gång i augusti. Man kan ju hoppas ialla fall.
  • Maria84
    Firstandhappy skrev 2009-05-28 09:05:46 följande:
    God morgon... Hoppas vädret håller sig dåligt för jag måste städa idag inför svärisarnas stora besök... *suck*
    Ska städas här med, får dock inte besök av svärisarna tack och lov! Men ska ha Östgötagruppsmöte här imorron och eftersom jag inte städade nåt igår (städar varje dag) så är det extra mkt nu istället.
  • Maria84
    Firstandhappy skrev 2009-05-28 09:46:16 följande:
    låter lite kul annars...

samma här, nä jag vill ha mina gamla svärisar...
    Jag har ju tre svärföräldrar par men inget av dem är vettiga. Det är väl de som vi just kallas svärisar i så fall och de är inge roliga de heller.
  • Maria84
    Mandarin skrev 2009-05-30 11:49:58 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-29 20:09:52 följande:
    Ja, jag har haft hans barn påen av förskolaorna jag jobbat. Han är desutom jultommten i centrum vid den tiden av året. Han är jätte duktig
    Han är jätteduktig, vi har honom bokad på midsommardagen. Hade honom förra året och det var populärt så vi bokade honom direkt till i år.
    Tycker dock att han skulle ha tagit apan i talang istället för det med ballongerna, han hade nog haft större chans.
  • Maria84

Här har vi blivit sjuka, självklart bara för att man har mkt att stå i och att Liam fyller år på fredag och det skulle bli kalas under hela helgen. Men vi får se om vi kryar på oss tills dess.

• Maria84

Hur svårt ska det vara att sova egentligen. Sambon tog med sig båda grabbarna för att uträtta lite ärenden och tanken var att jag skulle vila eftersom jag är helt slut, finns ingen kraft till nåt. Men inte fasen kan jag somna! Ligger bara och vrider på mig så nu ger jag upp. Sitter och slöar i soffan istället.
    Fan vad jag hatar att vara sjuk! Och så här dålig brukar jag inte bli utav en vanlig förkylning.

Fru T skrev 2009-06-02 12:02:44 följande:
    Jaha då har ja tagit ett beslut att inte köra mer bil fören bebis tittat ut!!!Åkte till ikano...Inom loppet av en timma (hemifrån å hem igen) så höll ja på att få utbrått ca 10 ggr... började nog gråta fyra av dom, tex för att en lastbil körde i rumpan på mig, drickan i kyldisken inte va tillräkligt kall, mamma hör inte sin mobil när hon kör bil å det va inte änns nå viktigt ja ville hene... Men bäst av allt ja va tvungen att dra bak sätet när ja skulle ut ur bilen...tror ja kan räknas som en trafikfara nu så passagerar sätet är MIN plats Men ja hittade iallafall klänningen + en kardigan + leggings = mer pengar spänderade än va som va meningen... menmen allting i min vanliga storlek å inte i närheten av mamma kläderna så ja kommer ju ha användning för det sen me!

Så bra att du hittade kläder.
    Haha kanske bäst du håller till passagerarsätet nu, framför allt för din egen skull så du slipper alla utbrott
  • Maria84
    SmileyMalin skrev 2009-06-03 11:47:34 följande:
    inte världens mysigaste väder att vara ledig i...hoppas det blir lite bättre till kvällen, ska till Åtvidaberg och tävla agility!Det känns iallfall betydligt lättare att städa huset när regnet vräker ner Nu kan man faktiskt släppa in folk här hemma igen Väntar på att min sega mamma ska dyka upp så jag får fika
    Åh vad skoj! Nu blev jag sugen på att åka och titta ju! Du kommer inte vara så långt från oss då
    Just nu skiner solen här men det blåser.
  • Maria84
    Snellen skrev 2009-06-03 13:15:44 följande:
    Får jag vara med förresten? Är inte säker på hur medlemsgrupperna egentligen fungerar.
    Välkommen hit!
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4