Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Familjetrollet skrev 2009-05-22 18:57:14 följande:
    urk,förstår inte hysterin om honom,för han sjunger som en kråka
    nej jag kan inte med människan... blääää

Nån som pratat med Diana o vet hur det är med dom??
  • Firstandhappy

ohhh nu åker äntligen det vägghängda skötbordet upp.. jippiii, duktig morfar o komma med stora maskinerna..

• Firstandhappy

vi kan ju veta att 2 veckor EFTER BF kommer den garanterat att komma iallafall, vare sig den vill eller inte...

DET SUGER!!!!

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-23 14:53:46 följande:
    fast det skulle nog inte hjälpa när ja tänker efter!
    nje för man intalar ju sig själv att den likaväl kan komma bf+14 men inte hjälper det när man iallafall räknar ner... sen att det blir ett evinerligt tjatande om födande hela tiden hjälper ju inte direkt.. tycker det är irriterande nog nu när mamma har börjat lite smått o gå o klappa mig på magen o poängtera att "det är dags att komma ut nu" NÄHÄÄÄ det menar du inte...
  • Firstandhappy

nu har morfar åkt. 5 Fucking borr fattigare för att borra 4 hål för att sätta upp en hatthylla ordentligt.. skitväggar säger jag bara..

• Firstandhappy
    Apipoulai skrev 2009-05-23 18:47:52 följande:
    Hoppas det fanns något som intresserade dig. Jag själv är inte så superintresserad av spa, men massage och sånt tackar jag ju aldrig nej till förstås. ;)
    hehehe nä det gör man ju inte, brukar stjäla massa tid på sambons jobb där de har en sån där löjligt dyr o ruskigt skön massagestol (brukar inte gilla dom annars men just den är mumma) när han jobbar helg o det inte är många där..
    Sen blir det ju kvällsmassage o annat gött hemma lite då o då..
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-05-23 19:32:10 följande:
    En sån har de på pappas jobb också. Försäker få honom att köpa en hem också. Har lyckats med att få en med fotmassage iaf, alltid nåt Det är väldigt avslappnande om inte annat.
    Ja absolut, bästaste som finns är en fotmassage efter en lång dag på svullna feta gravidfötter...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-23 19:37:36 följande:
    jag har en vild akrobat i magen idag! ja försöker förklara att det är mycket skönare att sprattla utanför magen men som vanligt så tycks det inte nå fram...
    nej det är som vanligt då.. den här sprattlar med för fullt o är ganska elak..
    Apipoulai skrev 2009-05-23 19:42:04 följande:
    Fast skönast är nog riktig massage utförd av en person. framför dessa stolar som finns.
    absolut, fast gratis 1-2 ggr i veckan är rätt gott det med.
  • Firstandhappy
    Mandarin skrev 2009-05-23 22:56:56 följande:
    Köp en regel betecktor eller knacka det är det ända som funkar, fb lambohovsbo
    nej alltså... väggarna har ÄTIT UPP 5 borr, dvs sliti sönder dom pga de hårda väggarna.. (betong med MASSA slagg)

Hitta reglar kan jag göra utan att ha en detektor så det är inga problem..
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-23 23:48:29 följande:
    Japp, verkligen! O jag som har ont i ryggen kan inte med de där stolarna, för obekväma.
    tror det beror på om man sitter i en 10 000 kr stol eller en 80 000 kr stol, gillar inte heller de "billiga" varianterna men den som de har på sambons jobb är lööövelyy.. som sagt gratis så kan jag ta att den inte masserar "perfekt" alla gånger.
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-24 08:54:43 följande:
    läskigt värre! går in i vecka 40 idag å börjar vänja mig vid att det blir ett Juni barn, men ja hoppas fortfarande på ett majbarn
    är ju ett par dagar kvar av maj så än fionns det ju chans.. fast maj vore ju bra ur den ekonomiska synpunkten eftersom man får barnbidraget en månad i efterskott, så får du i juni får du inte BB förrän i juli.. om man ska vara sniken o se det så..
    Jag har bestämt att Molgan ska komma v36+4...  är i 34+?? så 2 veckor kvar..
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4