• Fru T

Vi från Linköping Del:4

nja, har en liten skit som inte vill va nån annanstans än i sin mammas famn med ständig rörelse, å ibland i vagnen inkörd vid skötbordet för hon gillar lampan där...

knorrar lite i magen tror ja

Stolt mamma till underbaraste lilla Mathilda f.15/6-09
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-07-06 08:53:00 följande:
    Oj vad tiden går fort. Idag har jag varit fru i en månad  Och min lillprins blir 7 månader idag Trist väder som 17, vad ska alla hitta på idag?
    å Mathilda är hela 3 veckor {#lang_emotions_laughing}

Ja ska tvätta mellan 14-17.30 men ja e såå sugen på en fika å lite ikanostrossing...

Skulle behöva hitta mig ett par jeans på rean för ja har liksom inte riktigt lyckats komma i mina än...
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-07-06 09:09:05 följande:
    Stora tjejen!Ska vi ta en tur på ikano då? Vi kan ju fika och strosa innan du ska tvätta
    jaa det gör vi

när?
  • Fru T

11 blir bra då har nog fröken käkat nyss tror ja, så vi kan mötas då innanför stora entren!

funderar på hur smidig ja är... pröva jeans me bärsele eller orka kånka in å ur vagnen ibilen å riskera att fröken tycker det är för tråkigt på dom flana golven inne... (man vet aldrig me henne)

• Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-07-06 09:30:57 följande:
    Det blir bra det!Den stunden du provar jeans kan jag hålla henne, så bekyra dig inte över det du Gör det som du känner dig mest bekväm med.
    ja det får nog bli vagnen, även om den är lite halvjobbig att få in i vår "halvkombi" jädra kant att jyfta över, hoppas mannen tar tummen ur röven å skafar kombi snart!

blir hon kinkig får ja bära lite men ja tror hon är rätt lugn idag ligger just nu som en groda på mig å sover så ja sitter me datan brevid mig i soffan å skriver me en hand
  • Fru T
    SmileyMalin skrev 2009-07-06 09:40:33 följande:
    idag ska jag till BM och så måste jag anmäla mig på arbetsförmedlingen.Ska bli intressant att se vad dom säger... Bara dom inte börjar tjata om kurser eller praktikplatser hit och dit. Det är ju ändå ingen som anställer någon som är gravid i sjunde månaden och har foglossningar.Dessutom ska jag ta i princip hela föräldraledigheten själv så att söka jobb inför framtiden går ju inte heller att börja med nu. Tror inte det är så vanligt att man börjar söka folk att anställa över ett år i förväg
    lite surt det där med ams å graviditet

ja började ta ut mina mammadagar 3 veckor innan bf...
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-07-06 13:45:24 följande:
    hej hej alla... nyss hemkommen o mår alldeles för bra för att det ska va sant...hade drömförlossning o Molgan är skitful... så alla ni som säger att han e söt ljuger... finns inga fina söta nyfödda... bläää.. en mörkhårig liten pojke som suger tutte till förbannelse o tittar på mamma med stora mörka ögon..13 minuters förlossning o lyckligt hög av lustgas (ska börja knarka skiten på heltid *ler*)nä nu ska jag återgå till familjen, ville bara hoppa in o säga hej o tacka för alla grattis.
    haha du e söt du!

LUSTGAS ÄR BRA SKIT, ska vi köpa oss en tub?
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-07-06 15:37:03 följande:
    Han är visst söt, så det så! Jag vill också vara med på ett hörn på lustgasen, underbar fylla Hojta till när du orkar med besök!Tack för idag Linda, sessan är också supersöt och jag blir ju så förundrad över hur liten hon är trots att jag haft två själv
    nja asså ja vet inte om ja vill dela me mig av lustgasen tror ja skaffar en själv å gömmer under sängen

Joo hon har sina söta stunder men när vi kom hem så åt hon tills det bara spruta ut å då va hon mindre söt, tur att ja har tvättstugan nu
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-07-06 17:50:04 följande:
    vi kan sitta här alla 3 o knarka lustgas, ha varsin tub under sängen..nä nu vaknade den ena..
    blir full i skratt bara ja tänker tanken å får ett fånigt leende på läpparna när ja ser det framför mig å mannen undrar va ja flinar åt..

När ja berättar va det är så kollar han konstigt på mig å säger att vi är ju knäppa
  • Fru T

nepp nepp

stuva in la fimilja i bilen å åka å handla lite...

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4