• Fru T

Vi från Linköping Del:4

JePaLuLi skrev 2009-07-12 20:41:30 följande:
    Det är ju så kul med vagnar! Skulle kunna köpa hur många som helst om plånboken tillät Oki, hade helt glömt bort det. Är virrigare än nånsin nu, blir rädd för mig själv ibland. Duktig tjejja!
    hihi ja ellerhur! skulle kunna ha en för varje humör, väder å kläder Snacka om att vi skulle behöva bygga ett eget hus till alla vagnar då, skulle lätt kunna ha lika många vagnar som skor
    Stolt mamma till underbaraste lilla Mathilda f.15/6-09
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-07-12 23:16:40 följande:
    Tjugo dagar till BF var det idag (19 imorgon mao). Så det "firade" vi genom att gå en heldag på Kolmårdens djurpark. Tjolahopp vad mycket folk det var. Men trevligt och det var inte jag som tröttnade först... snarare våra vänners barn samt mamman.Men jag har inte varit så snabb ikväll ändå... och mina ben och fötter har antagit en tjockare form. Hej, gravidbesvär! Glad att jag sluppit undan ganska lindrigt hittills. (Hade mer ont i fogarna efter gårdagens Busfabrikenbesök faktiskt, kunde ju inte hålla mig borta från trampolinerna helt trots förmaning från expertis.)Hoppas ni andra haft en bra helg också.Puss och kram på alla!
    Jisses du bara gliider igenom graviditeten du
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-07-13 11:44:54 följande:
    Hehe, ja hittills har jag gjort det känns det som. Men det börjar bli tyngre nu, helt klart. Har det jobbigaste kvar dessutom... att klämma ut vår stjärna. :)
    för mig va förlossningen en baggis gämfört me graviditeten
  • Fru T

Jenny vi har vart å kikat på vagnen nu, å ja blev lite besviken tyvärr allt va jättebra förutom om man ska göra om den genom att dra fram sufletten så dom ligger så man har dom mot sig... då får dom ligga med fötterna uppåt å man måste köpa deras mjuklift för våran är för stor (hade iofs tänkt strunta i mjukliften å bara lägga i en filt så det blev mer ombonat...

Så Tedde totalvägrar å tycker den är alldelless för klumpig..

Å ALRIG mer att ja åker till BP här i stan om ja ska göra nåt där man behöver hjälp!!
    Tjurigare personal får man fan leta efter, vi kolla på två andra Graco vagnar me å när ja bad henne visa hur man satte dit babyskyddet så bara slet hon upp det från golvet å typ slängde ner det i vagnen, HÄLLÅ DET SITTER EN BEBIS DÄR I!!! ja bad om en demonstration hur man fälde ihop vagnarna osv... å allt gjorde hon mycket motvilligt med en grinig min...

Nepp vid vagnköp får det bli Nkpg

Å så försökte hon sälja en BT jogger + liggkorg till oss iställe... eeh ne tack ja har redan en vagn!! Ja vill bara ha en lite smidigare till alla våra resor...

*suck*

Ne så det ser ut som ja helt änkelt får svälja å låta fröken ligga i en framåtvänd vagn i två veckor

blir antingen en http://www.akta.se/o.o.i.s/58 eller en http://www.akta.se/o.o.i.s/57

ja tycker den första känns bättre å mjukare å Tedde gillar den andra... båda går att fösta bilstolen på iallafall..

• Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-07-13 16:25:19 följande:
    Linda: Vad synd! Vi älskar våran vagn, men vi har aldrig använt den så som du beskriver. Vi köpte mjukliften till och det har funkat hur bra som helst.Jag gillar inte de små hjulen fram på de andra, Trekkon känns stabilare, men alla har ju olika smak Ska jag välja en av de två du länkade till så väljer jag den andra.Jag har också upplevt att de är sura och griniga där nu på sista tiden, innan har jag fått superbra service. Ewa och familj: Tusen tack för en trevlig dag i trädgårdsföreningen. Vi hade två sovande grabbar i bilen sen Den stora sover fortfarande... Vad var det jag sa?
    dom små hjulen kan ja ta men känner mig välldigt anti mot att lägga min 3månaders så vi är välldigt oense här hemma just nu...
  • Fru T

Meh vad är det för stil? Picknicka den ända dan ja typ inte kan

Ska till allergicentrum på utredning i morron fm å på em ska vi till bvc...

• Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-07-13 17:45:36 följande:
    Det blir fler gånger ju! Jag/vi kan också hela dagen!
    neheee det tror inte ja på
  • Fru T

Mathilda mmmmmm njuter när hon äter

• Fru T
    jenny går trekkon köra ner på strand tror du?

Tedde är skitgrinig men säger att ja får göra som ja vill me mina pengar... (ja tar ju bara ut 8 dar extra) han tror att ja köper vagnen å så kommer den användas en gång om året... å då tycker han att ja lika gärna kan sälja teutonian... ja försöker fråga hur han hade gjort om han va tvungen att lösa det helt själv men det har han inge svar på

KARAR

ja får fan ångest asså, det är ju mycket pengar javist men Mathilda är ju liten å ja vill att hon ska ligga så bra som möjligt... käns helt galet att lägga henne i en vanlig sulky som igentligen är från 6 månader!

Vad hade ni andra valt för vagn.. ja tycker iallafall att det måste va en graco med travelsystem eftersom vi har den stolen..
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-07-13 20:48:57 följande:
    Måste ni ha en annan vagn då?
    japp

vill inte ta vår på flyget eftersom hanteringen inte alltid är den bästa å sen så får vi inte plats me resväskorna i bilen
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4