• Fru T

Vi från Linköping Del:4

Firstandhappy skrev 2009-07-13 20:41:11 följande:
    jag har ju en grön brun med travelsystem (att man sätter fast bilbarnstolen) och jag har tyckt att den har fungerat perfekt, den är liten o enkel o lätt att köra, enkel att vika o tar ingen som helst plats, enda nackdelen är väl som du sagt innan att man kan inte lägga barnet mot sig.. wille va ju väldigt snabb med att vilja sitta o titta ut så jag behövde ju aldriug bry mig... hmm svårt val..
    ne det är ju just {#lang_emotions_undecided}

eeh faan ja kan få ångest för mindre just nu...

det finns en sulky där nere vi får använda men den är verkligen i det enklaste laget å jag tycker inte att liggläget ser helt plant ut...

å vem vet hur fröken bökar runt vid den tiden, hon ålar redan ner sig mot fotändan å då känns det inte så skol att ha det helt öppet utåt...
    Stolt mamma till underbaraste lilla Mathilda f.15/6-09
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-07-13 20:57:15 följande:
    vill att min ska vakna o äta lite nu så jag kan tömma brösten sen... aj aj aj aj va överfulla dom är igen... sug unge suuuuug.
    mina känns som tomma påsar å ikväll kunde ja knapt pumpa men det är väll för att ja e lite upprörd å har en man som inte kan komunisera antar ja... men mjölk finns det gott om i dom ändå...

just nu är ja skittrött på att amma men ja SKA inte sluta förens efter Grekland!!
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-07-14 16:39:51 följande:
    Tack alla goa och glada för idag! Lika trevligt som alltid Och tack snälla Elli för att du köpte med väskan till mig. I love it!!Linda: Den där bruna/rosa filten som lillan har, hur stor är den ungefär?
    70x70 är den å välldigt sommartunn å bra
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-07-14 18:46:22 följande:
    Jaså är den inte större? Jag menar den lurviga alltså.I så fall blir det inga såna, jag trodde de var större.
    aah jo den är ju större den prickiga menar du? som finns i mintgrön me?

den är 100x80cm

den är helt underbar!
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-07-14 18:58:25 följande:
    Måste visa fina fina bilden från i söndags!Molgan och bebismage. Åh. :)
    myys
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-07-14 19:08:55 följande:
    Jaa exakt. Jag är sugen på den mintgröna till grabbarna. Men den är ju ganska dyr så det var tur att den var större Den andra är ju likadan som de vi hade med Alfons på va? Superbra nu i sommarvärmen.
    ja ja blev lite förvirrad där va ju den ja hade när vi möttes förut såå...

Den är lätt värd sina 200kr tycker ja!
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-07-14 22:45:12 följande:
    hahahahaha skulle velat sett när de pussade på varandra...
    naaw
  • Fru T

Ja vakna vid 5 av att det stank brandrök i sovrummet ja, himmla trevligt!

Fan bränderna tycks inte ha nåt slut å snart kommer det nog gå riktigt illa

Tedde va snabt upp på benen å ringde en kolega för att höra va det va å sen tog han kameran å cykla upp.. ALLA stans polisbilar å 4 brandbilar va på plats...

http://corren.se/ostergotland/linkoping/?articleId=4936947&date=&menuids=

Nu ska ja, så fort ja fått i mig frukosten, sätta mig på cykeln å cykla upp till solariet å få mig en välbehövlig stund i solariet

• Fru T

mm eller så hade mannen solat upp pengarna på mitt solkort kommer upp å sätter det i maskinen å det finns bara 20kr kvar, MAN TACKAR...

Så ja får va blekfis ett tag till

• Fru T

I morron blire vagnköp det blir Graco Mosaic i börkblått, den blir mindre när man fäller ihop den å den är mjukare i klädseln å har lite mer komfort å ombonad än Mirage... å så har den ett längre "benstöd" som ja kan vika upp helt så den liksom går ihop med bygeln å därmed gör att det inte är öppet utåt vid fotändan, vilket kan va bra med en ålande bebis

Så nu känns det bra igen...

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4