• Mizzz

Vi från Linköping Del:4

dinana skrev 2009-06-14 18:19:47 följande:
    Aha, vilka är "vi"?
    Jag, sambon och linus :)
  • Mizzz
    Apipoulai skrev 2009-06-14 22:25:40 följande:
    Nån som vet hur det går för Fru T?
    Tänkte just desamma! Hoppas hon gosar med liten nu!
  • Mizzz
    dinana skrev 2009-06-15 19:47:00 följande:
    Någon som vet när de har högskoleprovet?
    Kolla på www.vhs.se
  • Mizzz
    dinana skrev 2009-06-15 19:47:00 följande:
    Någon som vet när de har högskoleprovet?
    24 okt är det. Sista anmälning 15 sept
    Kolla på studera.nu var lättare att hitta där
  • Mizzz
    dinana skrev 2009-06-15 20:02:42 följande:
    Jag tänkte jag skulle försöa anmäla mig till det, men jag vet inte om jag skall satsa på till hösten eller till nästa år. Kanske är bättre att vänta tills dess, fast det känns långt bort just nu.
    Nästan alla måste skriva det minst 2 gånger för att få bra resultat. Så jag skulle rekomendera att skriva redan i höst, det är ju giltigt i 5 år.
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-16 15:32:43 följande:

Ja, nu är det väl tyvärr försent för idag.
    Prova med thea tandhälsa och se om du får bättre bemötande.
  • Mizzz
    dinana skrev 2009-06-17 18:59:25 följande:
    humm.... ja, men 288 kr. är det var jag får för en dag då eller? Det låter ju lite...
    Vad har du för SGI?
  • Mizzz
    Fru T skrev 2009-06-17 19:02:31 följande:
    Sötaste Mathilda Hoppar in lite snabbt å säger att vi är hemma nu. Jag är lite trötter å så där så det är mycket skönt att va hemma...
    Va fin! Grattis!
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-18 10:42:22 följande:

Usch, jag, sambon o Vincent gick bort till slestadskolan för midsommarfirande med öf, men gud vad det regnade! Så vi gick hem igen! Nu ska vi åka o handla innan vi ska hämta Leo på dagis.
    Usch ja, inte alls skoj!

Själv har jag precis kommit hem från Makeup artisten! Ser super skoj ut nu, brun färg på vänster öga och lila på det högra (vi testa två olika så får jag bestämma mig till bröllopet vad jag vill ha). Håret gjorde hon en provuppsättning på, alltså, hon jobbade inte igenom det helt och hållet, men som det såg ut så tror jag absolut att det kommer bli perfekt när hon gör det på riktigt sen! Ååå, bara tre veckor kvar nu!
  • Mizzz

Justja, vi tog ur uppsättningen i håret så nu är det bara JÄTTE stort turberat! Ser ganska skoj ut.

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4