Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

Fru T skrev 2009-05-26 12:44:40 följande:
    TACK försäkringskassan! Jag får min första utbetalning den 27e för 8 dagar men ändå, det resultarer ändå i dubbelt så mycket pengar än hitils på mitt konto... Det är ju spännande hur mycket mer ja får när ja är föräldraledig än när ja går arbetslös... Nu ska ja gå till apoteket å kolla vad ja får ta för alergimedusin, smarta ja kom fram till att det inte bara är förkylning, iom att ja nyser 70ggr/timman så måste det ju va min pollen/gräs allergi som hjälper till... det har ju liksom blive betydligt grönare nu efter regnet... Sen ska ja gå upp till domkyrkan, dels för att mannen ska få se hur den ser ut innuti, vi ska ha dopet där, å dels för att morfar står på listan för avlidna där uppe den här veckan så ja ska tända ett ljus...
    ja jag tänkte på det efter att om du sökte om FP från den 11 maj så ska du ju ha från den 11 till den 20'e utbetalat redan denna månad...

här blir det en extra koll hos bm om en vecka igen o kolla sf måttet, hade stuckit iväg massor så vill hålla extra koll om vi ska på tillvävtUL och ev tidigare förlossning, men men som vi trodde så låg han bara o sträckte lite extra på sig...
    snart kommer mamma så jag o dani ska åka iväg en sväng... skööönt..
  • Firstandhappy

hemkommen igen.. vem lagar mat till mig idag då?? är helt slut..

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-26 18:24:29 följande:
    men det har hon ju hållt på med hur länge som hällst, nu känns det liksom lite mer å lite annorlunda
    tyckte jag kände en massa saker med wille som tydde att det var på G men tyvär var inget av det sant... önskar man kunde säga mer konkret att nu är det på G eller inte men är ju jättesvårt eftersom alla är olika...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-26 21:05:15 följande:
    Ja det är ju det som är så störande... man vet ju inte hur det ska kännas å ingen annan kan veta det häller
    nä vissa får jättetydliga tecken på det och andra märker ingenting av det alls... finns nog lika många på G symptom som det finns människor...
    Fast en sak kan man nog säga är ganska säkert är ju iallafall att om vattnet går o du får massa starka värkar efetr varandra så kommer du inte gå jättelänge till.
    Då kan man nog börja påstå att det drar ihop sig..
  • Firstandhappy

ja jag behövde ju aldrig fundera om det var på G...
    tisdag kväll värkar startar, onsdag lunch vattnet och slempropp gick, onsdag kväll åker till BB, torsdag morgon är han född...

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-27 15:25:00 följande:
    EWA ja ska hälsa från vår mysiga bm Tedde är inte blyg han å fråga henne hur gammal hon va, hon är 47 i år å det va 3 år sen hon sluta på förlossningen inte 10...
    ja hon e helt underbar...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-27 18:31:08 följande:
    mmm ja vill packa ner henne i bb väskan
    mig med.... och narkosläkaren bror gårdelöv...
  • Firstandhappy

någon som vill ta över mina svärföräldrar som kommer till helgen???

• Firstandhappy

God morgon... Hoppas vädret håller sig dåligt för jag måste städa idag inför svärisarnas stora besök... *suck*

• Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-05-28 09:23:47 följande:
    Usch! Det här med tentapluggande går inte alls bra. Tror jag måste ta cykeln ner till biblan om jag ska få någonting gjort. Jag är alldeles för trött. Jag kräks lite på teologisk etik just nu. Det är ju svårt!
    låter lite kul annars...
    Maria84 skrev 2009-05-28 09:13:47 följande:
    Ska städas här med, får dock inte besök av svärisarna tack och lov! Men ska ha Östgötagruppsmöte här imorron och eftersom jag inte städade nåt igår (städar varje dag) så är det extra mkt nu istället.
    samma här, nä jag vill ha mina gamla svärisar...
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4