• Badgirl

    Knullar alla killar allt som rör sig?

    Ja, i en annan tråd hävdar en 45 årig man att alla män han mött i sitt liv har den åsikten, att de gärna knullar allt som rör sig. Stämmer detta? Kom igen nu alla killar, hur ligger det till egentligen, jag är nyfiken!

  • Svar på tråden Knullar alla killar allt som rör sig?
  • BadMan

    Hahaha... Var är tråden där denna 45åriga kisen hävdar detta?

  • Anonym (Loke)

    Vet inte om FL är representativt då 80%, minst, är kvinnor här. Men jag tror att vad kvinnor tror män tänker och vad de egentligen tänker är två skillda saker. Jag talar inte om för min sambo att jag tänker på sexuell potential hos varje kvinna jag möter eller träffar. Då skulle hon gå i taket. Jag har läst den tråden TS refererar till och är nog benägen att hålla med om att män i allmänhet inte är kräsna när det gäller att få "ligga". Men eftersom vi vet hur kvinnor tänker inför denna problematik så håller vi sexsnacket för oss själva.

  • Anonym

    Nu är jag tjej men har pratat mkt med killar om detta. Så jag skulle nog säga att dom allra flesta killar inte knullar allt som rör sig. Tycker det låter mer som en kåt tonåring än en 45-årig man. Dom killar som är i min ålder (30år) tycker att det bara är meningslöst med att vara med en tjej bara för att få knulla. Som en killkompis sa: då är det bättre att runka för att tömma tasken".

  • Badgirl

    Anonym (Loke) skrev 2009-05-19 13:29:05 följande:


    Vet inte om FL är representativt då 80%, minst, är kvinnor här. Men jag tror att vad kvinnor tror män tänker och vad de egentligen tänker är två skillda saker. Jag talar inte om för min sambo att jag tänker på sexuell potential hos varje kvinna jag möter eller träffar. Då skulle hon gå i taket. Jag har läst den tråden TS refererar till och är nog benägen att hålla med om att män i allmänhet inte är kräsna när det gäller att få "ligga". Men eftersom vi vet hur kvinnor tänker inför denna problematik så håller vi sexsnacket för oss själva.
    Ok, så du talar för alla män, även Badman här ovan?
  • MrAlpha

    Av rent principiella skäl knullar jag inte långhåriga getter, andra mer korthåriga raser däremot går bra.

  • Badgirl
    Anonym skrev 2009-05-19 13:29:46 följande:
    Nu är jag tjej men har pratat mkt med killar om detta. Så jag skulle nog säga att dom allra flesta killar inte knullar allt som rör sig. Tycker det låter mer som en kåt tonåring än en 45-årig man. Dom killar som är i min ålder (30år) tycker att det bara är meningslöst med att vara med en tjej bara för att få knulla. Som en killkompis sa: då är det bättre att runka för att tömma tasken".
    Precis, jag tror de mer sofistikerade killarna har lite högre krav än just "knulla" när de letar tjej. Det är de jag stött på så jag rör mig väl i rätt kretsar
  • BadMan

    Jag tog först för givet att tråden var på skämt men tydligen var den inte det till min förvåning tragiskt nog...

    Nej. Jag har aldrig under mitt 30åriga liv som man aldrig knullat vad som hellst.

  • Anonym (Loke)
    Anonym skrev 2009-05-19 13:29:46 följande:
    Nu är jag tjej men har pratat mkt med killar om detta. Så jag skulle nog säga att dom allra flesta killar inte knullar allt som rör sig. Tycker det låter mer som en kåt tonåring än en 45-årig man. Dom killar som är i min ålder (30år) tycker att det bara är meningslöst med att vara med en tjej bara för att få knulla. Som en killkompis sa: då är det bättre att runka för att tömma tasken".
    Och du tror att dom är 100% ärliga och inte rädda för att ställa sig i dålig dager?
Svar på tråden Knullar alla killar allt som rör sig?