• MeAndM­yBoys
    Äldre 20 May 18:19
    16166 visningar
    22 svar
    22
    16166

    Tom hinnsäck? vecka 7... råd?!?

    Finns säkert flera sådana här trådar men jag önskar hitta flera svar...

    Jag är enligt min BM i vecka 7+0 (alltså vecka 8!) detta tror jag inte på då jag själv räknade och då fick det till 6+5 (alltså vecka 7!) Vet inte om detta stämmer heller, kan ju diffa några dagar.

    Jag har haft lite blödningar av och till under nästan en vecka och nu har det upphört, jag har inte haft ont eller haft klumpar i blodet (enbart klart rött blod).

    Jag var på vul i dag och då såg hon en hinnsäck men inget foster eller hjärta, är detta normalt?

    Hon sa att det antagligen var missfall, men att de blivit förvånade förr. Anledningen att hon trodde missfall var att säcken var "stor" så hon tyckte att hon borde sett mera!

    Ska tillbaka om en vecka för att titta igen. Vad är era erfarenheter, både negativa och positiva? vad hände på erat vul?

    Vi tror ju på missfall så jag är inte hoppfull längre men man vill gärna veta. Kram på er alla...

  • Svar på tråden Tom hinnsäck? vecka 7... råd?!?
  • MeAndM­yBoys
    Äldre 20 May 19:23
    #2

    hej!

    jag ska dit om en vecka och titta igen... annars kanske jag får hjälp att få ut det...
    Lät på henne som om att det borde komma ut av sig själv tills dess.

    Jag ligger ju en vecka senare än dig... sa dom något om storleken på din hinnsäck? min sa de bara var tillräkligt stor så att man skulle sett något.

    av det jag hört tidigare kan man ju inte se något hjärta i alla fall innan vecka 8 men på dig kanske de inte såg någon skugga heller?

    mvh /Lycka till

  • MeAndM­yBoys
    Äldre 20 May 20:01
    #6

    ja oftast kan man "snygga" till det lite till det sämre men annars är det bara vänta om du inte vill betala en privat klinik.

    Jag skulle fråga vilka mått det var på min hinnsäck, ångrar mig stort att jag inte gjorde det. Ja ja bara vänta och se nu!

  • MeAndM­yBoys
    Äldre 29 May 13:17
    #16

    jag hade tydligen en liten därinne... först sa de 99% säkerhet att det var ett missfall... nu säger det 100% bebis....

    fan va konstigt! jag är helt inställd på att det är missfall juh!

  • MeAndM­yBoys
    Äldre 30 May 10:32
    #21
    Avelyn skrev 2009-05-29 18:51:45 följande:
    Meandmyboys, Härliga nyheter! ! Själv får jag mitt VUL den 16 juni. Innan dess får jag vara ovetande om jag fått mf eller ej. Blödde två dagar endast på papper på toaletten, klart rött. Vid Vul förra tisdagen såg de inget foster. Graviditetshormonerna ökar fint. Bara att vänta och se för min del.
    Jag kanske är dum som säger att du inte ska oroa dig.. jag har blött i flera veckor... mer eller mindre varje dag (oftast näst intill inget). Jag har dock alla grav symtom och mår pyton.... fattar inte att man kan säga att det med 99 % säkerhet är missfall i vecka 8 och sedan finns en där inne en vecka senare. Allt såg bra ut! Försök att inte oroa dig... lycka till
Svar på tråden Tom hinnsäck? vecka 7... råd?!?