• Bebislängtan82

Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3

Då var det dags för ännu en tråd. Tycker tiden går oehört snabbt.

Några har redan plussat men dom verkar inte skriva i tråden mer,tyvärr men vi som fortsätter kämpar följs åt här.

Här skriver vi om alla våra problem,om utredningar,ägglossningar och allt som hör till.

Alla är välkommna {#lang_emotions_flower}

Tråd 1: www.familjeliv.se/Forum-7-137/m38968436.html

Tråd 2: www.familjeliv.se/Forum-7-137/m41890462.html

Är 2010 vårt år
  • Svar på tråden Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3
  • Bebislängtan82
    BettanB skrev 2009-06-15 21:16:48 följande:
    Ingen aning. Just nu vill jag bara gömma mig någonstans och aldrig komma fram igen. Trodde att innohep skulle vara grejen, men så var icke fallet. Nu vet jag inte mer.
    Kan förstå det. Jag finns här om du vill prata av dig i allafall.
    Är 2010 vårt år
  • Angelica 2009
    BettanB skrev 2009-06-15 21:19:06 följande:
    Nej, jag såg liten med pickande hjärta i v6+2.
    ojdå, jag beklagar verkligen! kan bara inte förstå varför vissa av oss får missfall efter missfall. livet är verkligen orättvist!
  • Amatory
    BettanB skrev 2009-06-15 21:19:06 följande:
    Nej, jag såg liten med pickande hjärta i v6+2.
    Jag beklagar verklgien. Vet att det kanske inte hjälper mycket men ingenting hjälper väl egentligen. Vi finns här för dig!
  • BettanB

Livet är hysteriskt orättvist skulle jag vilja säga. Vet snart inte hur jag skall fortsätta ta mig framåt längre.

Piratpartist, javisst!
  • snigelkatt

Neeeej! Fy fasen vad hemskt för er Bettan! Det är ju så jäkla orättvist att det ska hände ingen! Känner verkligen med er nu, fy vad sorgligt. Gråt, skrik, prata och tillåt dig känna alla känslor som kommer. Vi finns här för dig med, om det hjälper lite.

• Diorlover

var på vul idag allt gick bra. stark hjärt aktivitet & var i 7+3 dock en vecka mindre än jag trodde. fostret var 12 mm

• Bebislängtan82
    Diorlover skrev 2009-06-16 21:42:42 följande:
    var på vul idag allt gick bra. stark hjärt aktivitet & var i 7+3 dock en vecka mindre än jag trodde. fostret var 12 mm
    Grattis vad skönt att allt såg bra ut
    Är 2010 vårt år
  • Irma

Bettan: Beklagar även här Hoppas det hjälper med att börja med Innohep tidigare nästa gång. När nu nästa gång blir. Fattar att allt känns överjävligt och att man bara vill ta semester från sig själv eller något... Men jag vet att du kommer att orka igen! *kram*

Diorlover: Grattis till VUL:et Måste kännas grymt skönt!

• Amatory
    Diorlover skrev 2009-06-16 21:42:42 följande:
    Grattis! Måste vara skönt!
Svar på tråden Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3