Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3
Nej Lalalong! Fan vad jobbigt *kram*
Nej Lalalong! Fan vad jobbigt *kram*
Angelica: Grattis till bra VUL. Hoppas det är så att den lille irrat runt lite bara innan den bestämt sig för att stanna och växa Att det ser kanon ut nästa vecka!
Bebsislängtan: Ooops då! Hoppas (och detta är väl ända gången) att det inte tar sig nu då. Eller om det gör det att dina gallstensattacker håller sig borta!
Håller tummarna Lalalong!
Grattis Lalalong! Underbara nyheter
Anatea: Grattis! Det här måste gå vägen nu
Bebislängtan: Vilket lidande! Stackare. Borde inte det hindra dig att jobba ibland? Borde ju vara skäl om något att operera. Med den regering vi har när ingen får vara sjuk.... Hoppas hoppas verkligen du får tid och det NU!
Hej Me81! Välkommen hit
Ego: Var på VUL idag. Fick se ett jättefint hjärta slå Är i v:7+0 enligt mätningen. Nu hoppas jag det fortsätter så här. Är så glad
I våras när vi inte visste när vi skulle bli gravida igen så beställde vi en 2-veckors resa till Turkiet. Vi tänkte att vi inte kan leva vårat liv om, ifall att hela tiden... Vi åker den 4:e juli, det är ju snart. Nu känns det lite väl modigt. Hoppas verkligen det inte kommer några dumma blödningar eller något i vägen. Eller att jag får något att oroa mig för där... Nej nu ska jag försöka vara glad åt detta just nu. För just nu är jag hur gravid och glad som helst. Tills motsatsen bevisas!
Lalalong: Nej inga mer blödningar nu Hoppas det behagar försvinna snart och att allt är bara fint med den lille!
Lottizm: Grattis! Hoppas du lyckas hålla oron i schack tills du får kollat hur det är därinne! Å då kommer du bli lugn, för denna gången håller vi tummarna jättehårt och det kommer gå bra!
Diorlover: Är det medvetet eller omedvetet att du inte skrivit in dig än? Förstår absolut om det är medvetet. Så känner jag, vad är det för mening att ha ett inskrivningssamtal om man ändå inte kommer vidare. Första besöket är ju mest livsstilsprat och mat, något såna som oss väl kan vid dethär laget
Snigelkatt: Håller tummarna för ett plus! Hoppas du och mannen får en skön helg ihop.
Bebislängtan: Låter skönt med en sommarstuga *avis*
Ego: Jag mår väl som man gör. Illa ibland, trött. Så på så sätt verkar det lovande. Men jag har blivit lurad förr... Tidigt på lördag morgon flyger jag och sambon till Turkiet för 2 veckors sol. Inte för att det varit fel på vädret härhemma, men det ska ju bli kallare nu Håll tummarna för att jag inte behöver uppsöka någon Turkisk gynekolog eller flyga hem för tidigt! Lite läskigt att åka iväg, men det blir nog alldeles jätteskönt och kommer gå jättebra.... *upprepar som mantra*