• Mr E

    Bra boende Gränna till helgen

    Nån som har nått bra tips på boende i Gränna till helgen?
    Förutom grännastrands camping.
    För barn familj med barn 3 + 4år

  • Svar på tråden Bra boende Gränna till helgen
  • Mr E

    M C skrev 2009-05-27 19:30:05 följande:


    M C skrev 2009-05-27 19:29:22 följande:
    *testar länken*Nähä.Du får klicka dig fram.
    vad hette de ni bodde på då?
  • M C
    vad hette de ni bodde på då?
    Skiftesvägen, Kennet nånting tror jag.
  • Mr E

    tack för alla svar. nu har vi en hel del att välja på.

    Hade varit roligt oxå om nån kunde rekomendera några hotell?
    Då helst inte i gammal stil utan nått mer mordernt.

    Skulle gärna villja ha tips på saker att göra som man normalt inte känner till i gränna. de där vanliga känner vi ju till efter alla gånger vi varit där. tex trappan upp på berget. visingsö. kolla på polkagrisar. museet.

  • Marie IE B

    Röttle
    Skogstornet
    Knäckebrödsbageriet
    Brahehus

    Modernt hotell i Gränna hittar du nog inte men Hotell Amalias Hus är väldigt fint

  • Ariel o Melodys Mom

    Fiska (finns en fiskeodling i hamnen), paddla kanot mellan Ören och Bunn.

  • Mr E

    Ariel o Melodys Mom våra barn är 2 och 3 år gammla bara. jätte kul å paddla kanot och flyga ballong är säkert jätte kul även om vi aldrig prövat. men känns inte som det är några aktiviteter för så små

  • Mr E

    Marie IE B skrev 2009-05-27 20:22:56 följande:


    RöttleSkogstornetKnäckebrödsbagerietBrahehusModernt hotell i Gränna hittar du nog inte men Hotell Amalias Hus är väldigt fint
    Röttle var nått jag inte kände till. vad är de?
  • Marie IE B

    En jättemysig liten by att strosa omkring i. Åk Gärdesvägen förbi Kyrkogården, förbi Ebe plant och Rifa, fortsätt den idylliska vägen någon kilometer. Det är skyltat. Man kan gå ner till Vättern, där är jättfin strand där men tyvärr inte badbart ännu. Ibland har de de gamla kvarnarna igång där nere. Sök Röttle på Turistbyråns sida.

  • betikkae2
    https://www.booking.com är den i särklass bästa sajten för att boka hotell. Du behöver inte lägga ut pengar i förväg. Det är lätt att boka av och att boka om och utbudet är mycket bra. Jag har nu använt dem vid över fem tillfällen och det har fungerat bra hela tiden. 
Svar på tråden Bra boende Gränna till helgen