• Anonym (Undrande)

    Facebook, borde jag vara orolig?

    Min kille får massa vännerförfrågningar på facebook av utländska tjejer som han säger sig inte veta vilka det är. Är det flera som har råkat ut för det eller kan det vara så att min kille döljer något? Han nekar alla vännerförfrågningar men jag vet ju inte om han har någon sida någonstans som jag inte vet om.

  • Svar på tråden Facebook, borde jag vara orolig?
  • TereseA
    Anonym (Undrande) skrev 2009-05-26 23:07:39 följande:
    Min kille får massa vännerförfrågningar på facebook av utländska tjejer som han säger sig inte veta vilka det är. Är det flera som har råkat ut för det eller kan det vara så att min kille döljer något? Han nekar alla vännerförfrågningar men jag vet ju inte om han har någon sida någonstans som jag inte vet om.
    alla som är medlemmar där har vänner som ingen känner..är helt normalt..
    man är bara vänner för att det liksom är kul typ att kolla varandras bilder osv.
    Akiim är mitt liv 071004
  • Tessideluxe

    Min syrra har fått massor med vänförfrågningar från killar i Tyskland, av någon konstig anledning. Hon känner inte dem och ignorerar alla förfrågningar.

    Jag tror inte du behöver misstro din kille enbart på grund av det. Så länge han nekar att bli vän med dem spelar det väl ändå ingen roll.

  • Silverkatten06

    Jag har fått massor av vänförfrågningar från killar jag inte känner, tror det är rätt vanligt..

  • Anonym

    Det får min pappa också, från utländska yngre kvinnor som tycker att han ser sååå trevlig ut! Skit i det. Ligger i facebooks natur, på nåt vis.

  • Kicki86girl

    Vissa vill bara ha så många vänner som möjligt och skickar därför vännerförfrågningar till höger och vänster för att verka populära.

  • Anonym (ful)

    Jag har också fått förfrågningar av diverse killar över världen som jag inte har någon aning om vilka de är. Hur ser profilbilden ut på din kille? Om han ser bra ut på den är det inte konstigt med tjejer som raggar. Jag har numera bytt till en "ful" bild på mig själv, och får inga förfrågningar längre..

  • Anonym (Förfrågningar)
    Anonym (Undrande) skrev 2009-05-26 23:07:39 följande:

    Min kille får massa vännerförfrågningar på facebook av utländska tjejer som han säger sig inte veta vilka det är. Är det flera som har råkat ut för det eller kan det vara så att min kille döljer något? 


    Tjejerna kanske tycker om hans utseende och vill prata med någon från en annan del av världen. Kan också vara en massa spam 
  • Anonym (ggg)
    TereseA skrev 2009-05-26 23:09:08 följande:
    alla som är medlemmar där har vänner som ingen känner..är helt normalt..
    man är bara vänner för att det liksom är kul typ att kolla varandras bilder osv.
    Jaså? Jag är inte vän med någon som jag inte träffat, er släkt med, eller som är vän med en av mina kompisar osv. 

    Det är väl ändå rätt ovanligt att man gör som du skriver? Att man urskillningslöst lägger till folk just på fejan? Kanske när man är ny på fejan, 14 år och tycker det är spännande, men sen brukar man inse att man behöver ha lite gränsdragning. 
  • Anonym (r)
    Anonym (Undrande) skrev 2009-05-26 23:07:39 följande:

    Min kille får massa vännerförfrågningar på facebook av utländska tjejer som han säger sig inte veta vilka det är. Är det flera som har råkat ut för det eller kan det vara så att min kille döljer något? Han nekar alla vännerförfrågningar men jag vet ju inte om han har någon sida någonstans som jag inte vet om.


    Är det inte bara de vanliga bedrägeri-fake-kontona då?

    "Hej, jag bor i valfri-obscen-ort-som-man-hittat-på-Eniro-och-som-ligger-nära-dig och sitter här och är såååå desperat att bli import-gift för att få mitt omättliga sexuella behov stillat. Jag är 20 år gammal och gillar att sköta andras hem."

    De där får ju var och varannan man.
  • Anonym (r)
    Anonym (r) skrev 2021-03-01 09:39:16 följande:
    Är det inte bara de vanliga bedrägeri-fake-kontona då?

    "Hej, jag bor i valfri-obscen-ort-som-man-hittat-på-Eniro-och-som-ligger-nära-dig och sitter här och är såååå desperat att bli import-gift för att få mitt omättliga sexuella behov stillat. Jag är 20 år gammal och gillar att sköta andras hem."

    De där får ju var och varannan man.
    Skäms-kudde framplockad ... Varför svarade jag på en tråd från 2009 utan att kolla efter ...
  • Jonnynilsson
    Anonym (Undrande) skrev 2009-05-26 23:07:39 följande:

    Min kille får massa vännerförfrågningar på facebook av utländska tjejer som han säger sig inte veta vilka det är. Är det flera som har råkat ut för det eller kan det vara så att min kille döljer något? Han nekar alla vännerförfrågningar men jag vet ju inte om han har någon sida någonstans som jag inte vet om.


    Klart han döljer det för dig. Han har relation med kanske tio eller tjugo utländska tjejer på en och samma gång.

    Eller inte....

    Det är SPAM och jag får det också. Jag tror alla mer eller mindre är utsatta för skiten. 
  • Jonnynilsson
    Anonym (r) skrev 2021-03-01 09:45:15 följande:
    Skäms-kudde framplockad ... Varför svarade jag på en tråd från 2009 utan att kolla efter ...
    Forumsarkeologi är en fantastisk sysselsättning som alla kan delta i!
  • isterband

    Tror också det är vanligt. Men är det väääldigt många vänförfrågningar skulle det nog sätta igång tankar hos mig om han besöker andra hemsidor där random folk kan få reda på vad han heter. I dagens läge är detta inte så svårt.

Svar på tråden Facebook, borde jag vara orolig?