Inlägg från: Linda 89 |Visa alla inlägg
  • Linda 89

Hur många dagar har du kvar?

Skriver en gång till då . 8 dagar kvar :P.

• Linda 89

Jag har 7 dagar kvar och inga sammandragningar eller värkar här heller :P. Idag är vädret inget vidare så blir att vara inne och fixa och dona det sista med bebisens saker .

• Linda 89

happ 6 dagar kvar idag då, vecka 40 (39+0) idag :P.

• Linda 89
    Annaac skrev 2009-05-29 10:18:33 följande:
    1 dag kvar
    Då är det inte lång tid kvar . Har du några känningar om att den är på G?
  • Linda 89

5 dagar till Bf och inga tecken överhuvudtaget på att den vill titta ut .

• Linda 89

3 dagar kvar men inget tecken på att den vill titta ut :P.

• Linda 89
    Trolovade skrev 2009-06-03 14:39:50 följande:
    Inga längre! Vår son kom till världen igår morse kl 07.24!
    Grattis vill också ha min nu .
  • Linda 89

Har bf i morgon men inga känningar . Men ska städa och packa bb-väskorna så får se om något händer .

• Linda 89
    skanejossa skrev 2009-06-04 15:33:55 följande:
    Linda 89 skrev 2009-06-04 15:07:00 följande:
    har du redan bf tycker dina dagar bara försvinner ... lycka till när det är dags
    Haha ja dem bara rinner iväg men ungen vill inte titta ut . Jo den kommer säkert på lördag när det är fullmåne :P.
  • Linda 89
    skanejossa skrev 2009-06-04 16:43:09 följande:
    Linda 89 skrev 2009-06-04 15:56:12 följande:
    får väl hoppas att min också kommer på lördag då
    Det gör den säkert . Jag vill ha ut min nu :P.
  • Linda 89

Hej tjejer .

Nyss hemkommen från BB i Eskilstuna. Våran lilla Sara valde att titta ut i fredags klockan 12.51.
    Värkarna satte igång klockan 3, ringde förlossningen, det enda dem sa var att man skulle ta panodil och sätta sig i ett varmt badkar. Blev inte bättre, ringde upp dem igen och då var det bara 2 min och 30 sek mellan värkarna. Fick komma in, åkte hemifrån vid 7 var inne runt halv 8, 8. Var öppen 7-8 cm så det mesta arbetet hade jag gjort hemma. Använde bara lustgas under öppningsskedet, under krystvärkarna använde jag ingenting. 10.30 kom BM in och körde hål på fosterhinnan och efter det så dröjde det inte lång tid innan lilla Sara ville titta ut. Fick använda värkstimulerande dropp då mina det var så långt mellan värkarna på slutet och dem inte var så kraftiga.
    Fick sy igen en liten rispa men annars gick allting galant .
    Hon vägde 3355 gram och var 52 cm lång .

• Linda 89

Tack för alla grattis . Just nu ligger hon i pappas famn och sover lite, får se om hon kanske sover längre i natt än dem andra nätterna :P.

Svar på tråden Hur många dagar har du kvar?