Inlägg från: Skrutt79 |Visa alla inlägg
  • Skrutt79

Hur många dagar har du kvar?

Många toalettbesök ska vara ett bra tecken säger man :) Hoppas det händer något nu!

• Skrutt79
    FruRundberg skrev 2009-05-30 01:03:54 följande:
    inga fler! vår son föddes igår på BF -5, 13.40, vägde 3140g och är 50cm lång. Helt perfekt!
    Grattis
  • Skrutt79

Dodisens mamma skrev 2009-05-30 05:58:27 följande:

Grattis! Själv är jag på BF+8  och klockar värkar, slemmis lossnade igårkväll och nu 5minuter mellan.
    spännande! Lycka till nu
  • Skrutt79

Spännande med alla bebisar som snart kommer till världen :) Jag håller tummarna för alla om att tiden fram till nedkomst inte blir allt för jobbig. I slutet är det värt det mesta de låter oss utstå i väntan på de små grynen :)

• Skrutt79

Dodisens mamma skrev 2009-06-05 17:28:06 följande:

2 juni på bf+11 föddes Della
    Stort grattis! plötsligt händer det :)
  • Skrutt79

Linda 89 skrev 2009-06-07 17:11:18 följande:

Hej tjejer . Nyss hemkommen från BB i Eskilstuna. Våran lilla Sara valde att titta ut i fredags klockan 12.51. Värkarna satte igång klockan 3, ringde förlossningen, det enda dem sa var att man skulle ta panodil och sätta sig i ett varmt badkar. Blev inte bättre, ringde upp dem igen och då var det bara 2 min och 30 sek mellan värkarna. Fick komma in, åkte hemifrån vid 7 var inne runt halv 8, 8. Var öppen 7-8 cm så det mesta arbetet hade jag gjort hemma. Använde bara lustgas under öppningsskedet, under krystvärkarna använde jag ingenting. 10.30 kom BM in och körde hål på fosterhinnan och efter det så dröjde det inte lång tid innan lilla Sara ville titta ut. Fick använda värkstimulerande dropp då mina det var så långt mellan värkarna på slutet och dem inte var så kraftiga. Fick sy igen en liten rispa men annars gick allting galant .Hon vägde 3355 gram och var 52 cm lång .
    Grattis! Va roligt
  • Skrutt79
    Annaac skrev 2009-06-12 06:50:40 följande:
    Äntligen är vår älskade Adam här
    Grattis
  • Skrutt79
    LiaW skrev 2009-06-14 11:54:46 följande:
    hmm vad tråkigt.. ställ dig å putsa fönster.. funkade för en kompis till mig. Det är visst nått med rörelsen som gör att det ska sätta igång.. testa kan du ju göra. lycka till!
    va roligt. jag putsade fönster och vips låg man på förlossningen med en liten på magen. rekomenderas med andra ord
Svar på tråden Hur många dagar har du kvar?