Inlägg från: Madelenin |Visa alla inlägg
  • Madelenin

Hur många dagar har du kvar?

88

• Madelenin

Wohoo!

Gummsan skrev 2009-06-03 17:06:09 följande:
    93 dagar. fick veta idag att det är en tjej till Som väger ca 1045g
  • Madelenin
    Tärning6 skrev 2009-06-04 10:34:03 följande:
    0 dagar kvar... hej har ej kunnat va inne på ett tag då jag den 1juni blev i gångsatt pga alldeles för högt blodtryck. så den ´2juni kom våran älskade Thor ut kl 05.52 blev kjesar snitt efter 17h med svåra värkar å hade barat öppnat mig 8,5cm då bëbis huvud var för stort för mitt becken...... han vägde 4040g och var 54cm lång. och självklart helt perfekt... Grattis till alla er andra som fått era små... är fortfarande på bb men har trådlöst internet här....
    Stort grattis!!!
  • Madelenin

Såååå söt! grattis igen!

Tärning6 skrev 2009-06-04 11:14:58 följande:
    www.lg.se/webbisar Där hittar ni våran Thor som e född i hudiksvall Om nån vill Titta
  • Madelenin

Grattis!!!

Linda 89 skrev 2009-06-07 17:11:18 följande:

Hej tjejer . Nyss hemkommen från BB i Eskilstuna. Våran lilla Sara valde att titta ut i fredags klockan 12.51. Värkarna satte igång klockan 3, ringde förlossningen, det enda dem sa var att man skulle ta panodil och sätta sig i ett varmt badkar. Blev inte bättre, ringde upp dem igen och då var det bara 2 min och 30 sek mellan värkarna. Fick komma in, åkte hemifrån vid 7 var inne runt halv 8, 8. Var öppen 7-8 cm så det mesta arbetet hade jag gjort hemma. Använde bara lustgas under öppningsskedet, under krystvärkarna använde jag ingenting. 10.30 kom BM in och körde hål på fosterhinnan och efter det så dröjde det inte lång tid innan lilla Sara ville titta ut. Fick använda värkstimulerande dropp då mina det var så långt mellan värkarna på slutet och dem inte var så kraftiga. Fick sy igen en liten rispa men annars gick allting galant . Hon vägde 3355 gram och var 52 cm lång .
  • Madelenin

Grattis!!!

Marinero skrev 2009-06-13 10:35:46 följande:
    Skulle haft elva dagar kvar, men Olivia kom 14 dagar tidigare än beräknat
Svar på tråden Hur många dagar har du kvar?