Inlägg från: timalillah |Visa alla inlägg
  • timalillah

Hur många dagar har du kvar?

Är det ngn som varit med i tråden det senaste som har fått?
    Svårt att hålla kolla på alla

• timalillah

14 dagar kvar.
    Nästa vecka är det fullmåne, kanske ni som gått över äntligen får splish splash om man ska tro på den myten .

• timalillah
    Beckah82 skrev 2009-07-28 09:49:30 följande:
    Det är en av de myter som inte är en myt Fullmånen och dragningskraften å skit är på riktigt. Det kommer in många fler till förlossningarna med vattenavgång de nätterna fast det funkar ju inte på alla
    Jag vill gärna tro på det men har läst att studier i Sverige visar på att det inte alls stämmer statistiskt med att fler kommer in när det är fullmåne. Hmmm??
    Men ok nu tror vi att det är så så vi har ngt att hoppas på .
  • timalillah
    brownie79 skrev 2009-07-28 14:39:59 följande:
    Vore ju plågsamt att tvingas vänta till nästa vecka för många som redan gått över med flera dagar redan :P
    Jo det är ju sant varje dag känns som en evighet för vissa. Håller tummarna för att vi får ut några bebisar snart här.
  • timalillah

11 dagar . Men vågar inte hoppas på för mkt siktar längre fram...

• timalillah

o0o MissJuli o0o skrev 2009-07-31 11:21:04 följande:

9 dagar kvar o inte längre tvåsiffrigt haha...=)
    Ja det är verkligen ett steg fram så tänker jag med två dagar till ensiffrigt
  • timalillah
    brownie79 skrev 2009-08-01 12:34:54 följande:
    BF +5 idag, men nu verkar min väntan snart över. Vattnet gick för 20 minuter sedan. Nu hoppas jag bara att värkarna skall sättas igång!
    Åh detta blev ju verkligen spännande du har nog din bebis snart. Är det första? Har du ringt förlossningen, hur länge ska du vänta innan du åker in? Du vet säkert vad du ska göra bara jag som blir alldeles till mig för att ngn är på G, åh vad jag längtar sj'älv. Lycka till!
  • timalillah

9 nere på ensiffrigt jag med nu wohoo

• timalillah

8 dagar nu sakta går det framåt ivfl.

Svar på tråden Hur många dagar har du kvar?