Inlägg från: timalillah |Visa alla inlägg
  • timalillah

Hur många dagar har du kvar?

7 dagar på det nya dygnet.

• timalillah

4 dgr nu efter midnatt, men varför känns det som att ju närmare jag kommer BF desto längre bort känns det?

• timalillah

Pixie Sessan skrev 2009-08-07 20:43:26 följande:

klaga inte!!!!!Jag har 222 dagar kvar
    Har varit där med man blir mer och mer otålig ju närmare målet man kommer
  • timalillah

3 dagar men jag tror det blir fler... optimistisk syn man har va

• timalillah
    pernillaericsson skrev 2009-08-08 16:41:47 följande:
    Fick en pojk i går, underbart!! lycka till alla..
    Grattis!
  • timalillah

Pixie Sessan skrev 2009-08-08 20:40:20 följande:

ja jag har barn sen innan och kände inte så, jag njöt i slutet då man ej vet om det kommer fler graviditeter men klart man längtar efter bebisen hehe 221 dagar kvar
    Jag önskar verkligen att jag kunde njuta, förstod aldrig gravida som klagade på att gå över tiden ngn vecka. Tänkte att hade man varit gravid i 9 månader så vad gör en vecka hit eller dit. Men det har jag fått äta upp nu. Har haft SD och värk sedan vecka 35 och många ggr tänkt att snart så... Men nu är allt som bortblåst känner inte det minsta förutom min älskade bebbe som rör på sig då coh då .
    Men det är väl menat att man ska tröttna så in i helsike så man kan njta av bebben sedan.
  • timalillah
    Raow skrev 2009-08-08 23:37:07 följande:
    3 dagar kvar, snart 2 men BF enligt sista mens IDAG!
    Ska jag gå på BF enligt sista mens så har jag 9 dgr kvar men enligt UL är det 2dgr. Jag tror mer på det första.
  • timalillah

1 dag kvar wohooo sedan kan även jag böra ansluta mig till BF+ gruppen .

• timalillah

BF +4... men är numera inställd på att bebis kommer i slutet av Augusti

• timalillah

BF +5 håller på att bli gaaaaaaaaaaaaaaaalen.

• timalillah

BF+6 här med och även jag bor i det vackra västragötalandsområdet fasar för 21 dagar. Då är det hela 15 dgr kvar isåfall. Hmm kanske ska börja räkna neråt så för mer än 15 dgr blir det inte ivfl.

• timalillah
    Mirelena skrev 2009-08-17 12:47:44 följande:
    du kommer få gå på överburenhetskontroll från dag 14, och ser det bra ut varannan dag... annars så diskuterar de alternativen med dig typ.det är ovanligt att man får gå över så pass länge som 21dagar..
    Jo du har rätt, ovanligt kanske det är men jag kommer nog tillhöra den ovanligheten . Eller så bestämmer dom sig för att sätta igång mig senast ett visst datum och så får jag barnet precis några timmar innan. Vilket iofs är bättre att det kommer igång självt för bådas skull. Men jag ska räkna nu 15 dagar framåt så har man ngt att gå efter.
  • timalillah

BF+7

blinkalilla skrev 2009-08-18 00:57:55 följande:
    3 dagar kvar...och inget tecken på att fl ska vara igång :(Ska till min bm imorgon, hon sa redan för 2 veckor sedan att jag borde räkna med att gå över tiden då jag är förstföderska och det dessutom ligger en pojke i magen...blääää
    Vadå dessutom en pojke?
  • timalillah
    Juhanna skrev 2009-08-18 09:13:59 följande:
    Dom säger att flickor brukar titta ut före bf och pojkar efter. Hur bra det stämmer vet jag inte
    Nä nu fick jag ännu mindre att hoppas på har en pojke jag med. Får hoppas att det inte alls stämmer med tanke på mina vänners statistik .
  • timalillah

Här är det nog å G nu j****ar vad ont det gör. Vadå förvärkar trodde jag hade värk innan detta är ju sjukt mkt värre. Så säger dom på Östra att det är fullt när jag ringer tror ni jag blir gaaalen eller. Har ju varit inställd på att det är där jag ska föda. Så nu tänker jag stå ut så länge jag kan hemma och försöka ringa dom igen för att se om det blivit ngn plats ledig kanske.

• timalillah

Mickes puma skrev 2009-08-19 05:52:36 följande:

Ska in till förlossningen om ca 2 timmar för igångsättning, men tror att det redan satt igång...
    Du me, vad spännande hur känns det? Jag har så ont när värkarna kommer attt jag inte vet vart jag ska ta vägen. Känner mig öm där nere, önskar jag kunde sova en liten stund...
Svar på tråden Hur många dagar har du kvar?