Inlägg från: Mamma till Rasmus och Amanda |Visa alla inlägg
  • Mamma till Rasmus och Amanda

    Vi i Fristad, Sparsör och frufällan med barn födda januari 2007, del 6 eller nåt sånt...!

    {#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}Här fortsätter vi och tjöta, även om det inte blir allt för ofta att vi träffas.
    Hoppas ni har lust att hänga på....?!


    {#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}


    ♥ Rasmus - mammas älskling ♥
  • Svar på tråden Vi i Fristad, Sparsör och frufällan med barn födda januari 2007, del 6 eller nåt sånt...!
  • Mamma till Rasmus och Amanda

    Startade en ny tråd, om ni känner för att tjöta vidare....
    Välkommen den som vill!


    ♥ Rasmus - mammas älskling ♥
  • Mamma till Rasmus och Amanda

    Hej alla!!

    Har ni haft det bra i det härliga vädret idag?! Jag och Rasmus har varit i Varberg och haft det skönt!! I LOVE VARBERG!!

    // L


    ♥ Rasmus - mammas älskling ♥
  • Mamma till Rasmus och Amanda

    Hej Sofia, välkommen hit!

    Ja, man får lite dåligt samvete när man glömmer att smörja de små! Jag var och köpte solskydd till Rasmus igår som han ska ha på dagis.

    Hur har det gått med Beatas hörsel, har ni varit på någon mer kontroll??

    kramis


    ♥ Rasmus - mammas älskling ♥
  • Mamma till Rasmus och Amanda

    Det är säkert inte inget att oroa sig för! Men man blir ju alltid orolig ändå!

    Vad mysigt med camping!! Jag vill så gärna ha husvagn, men det får nog vänta lite. Men nu har min pappa köpt husvagn, så då kanske vi kan låna den någon gång!!
    Lidköping är mysigt! Min bror bodde där sista året på gymnasiet, så vi var där några gånger och hälsa på!

    Vi ska till Stockholm en helg och sedan på en kryssning till Åland, sen blir det en sväng till Astrid Lindgrens värld också med några vänner! Sen har vi inte så mycket mer inplanerat. Vi har bara 2 veckor semester tillsammans....

    Idag ska vi på hemlig resa med jobbet! Vi tror att det är nåt med att bada tunna, men det är bara spekulationer från mail vi fått. Så vi får väl se vad kvällen har att erbjuda!

    Tjoflöjt!


    ♥ Rasmus - mammas älskling ♥
  • Mamma till Rasmus och Amanda

    Hellooo Girls!

    Vad kul det ska bli med en kräftskiva!! Var längesedan vi sågs nu, så det är på tiden!

    Hoppas att alla mår bra annars?!

    Kram på er!


    Det som sägs på FL, stannar på FL - Respektera det ♥ Rasmus - mammas älskling ♥
Svar på tråden Vi i Fristad, Sparsör och frufällan med barn födda januari 2007, del 6 eller nåt sånt...!