• Anonym

Behöver snabbt lån 15000 Vart?

Jag har mitt lån på max på min bank och även om jag kan betala går dom inte med på mer. Var kan jag få lån ändå? Var inne på bluestep.se men man måste tyvärr ha bostadrätt, fritidshus eller liknande.
    GE Money Bank funderar jag på, tror ni det går? Behöver pengarna ganska snabbt tyvärr. Den här månaden har inte varit rolig med räkningarna. Men det brukar ej vara såhär givetvis, tex behövdes bilen lämnas in två gånger på verkstaden.

Tips tack på fler ställen.

• Svar på tråden Behöver snabbt lån 15000 Vart?
  • Anonym (Lånade nyss)

Ica Banken funkade för oss..

• Miss Lau
    Anonym skrev 2009-05-29 14:25:05 följande:
    Det är inte nya bilen då skulle vi inte våga åka i den. Har tre bilar utav 1 riktig gammal.
    Om ni har TRE bilar kan ni väl sälja en eller två för att ha råd att betala räkningarna.
  • Anonym (Lånade nyss)

Är ni medlem i Ica banken?

• Anonym
    Miss Lau skrev 2009-05-29 14:29:03 följande:
    Om ni har TRE bilar kan ni väl sälja en eller två för att ha råd att betala räkningarna.
    Den gamla får vi max en tusenlapp för. Men vi har tänkt att sälja den men det hjälper oss inte ur detta.
  • Anonym

Anonym (Lånade nyss) skrev 2009-05-29 14:30:34 följande:

Är ni medlem i Ica banken?
    Nej tyvärr
  • Anonym (Lånade nyss)
    Anonym skrev 2009-05-29 14:35:42 följande:
    Anonym (Lånade nyss) skrev 2009-05-29 14:30:34 följande:
    Nej tyvärr
    www.ica.se/FrontServlet&state=ikk_dynamic&viewid=626799&showMenu=ikk_5_1&gclid=CJfo6-qU_5kCFQVaFQodIGc4FA
  • Anonym (Lånade nyss)

Inget krav på att vara medlem på Ica för att få lån, länkade till dig hemsidan.

• Anonym (*****)
    Anonym skrev 2009-05-29 14:08:25 följande:

Jag tror du missförstog lite. Jag brukar inte ha dåligt med pengar och vi kan betala våra räkningar, vi har lånet i max för att vi har för ett halvår sedan köpt ny bil, möbler osv. Det är just denna månad mkt pga bilen. Kan vi ta lån kan vi givetvis betala av det sen, det är bara denna månad. Har räkningar som ligger som Måste betalas.

Men tack ändå.

Jag tror det är du som missförstår. Handlar man möbler och annat på kredit så har man ont om pengar. Annars hade man ju betalt kontant. Detta att ni nu inte kan betala av era lån är ju beviset för att ni inte har råd.

Varför köper nio kapitalvaror när ni inte har råd med underhållet?
  • Anonym (Suck)

Vem maxlånar för att köpa bil och möbler??? Möbler sparar man till. Bil bör man också spara till iaf största delen. Ni bör kolla över er ekonomi och absolut inte ta fler lån.

• Anonym (Tips)

Ica-banken, Länsförsäkringar

• Anonym (Suck)
    repstosw skrev 2015-11-17 21:24:29 följande:

Vem svarar på en 6år gammal tråd?

Haha ???? jag hakade bara på de andra... Förmodligen har vi sett ts i lyxfällan redan!
  • Anonym (*****)
    repstosw skrev 2015-11-17 21:24:29 följande:

Vem svarar på en 6år gammal tråd?

Du, t e x.
  • Anonym (1withabrain)
    Anonym (*****) skrev 2015-11-15 17:28:45 följande:

Jag tror det är du som missförstår. Handlar man möbler och annat på kredit så har man ont om pengar. Annars hade man ju betalt kontant. Detta att ni nu inte kan betala av era lån är ju beviset för att ni inte har råd.

Varför köper nio kapitalvaror när ni inte har råd med underhållet?

Vi handlar allt på kredit för att tjäna pengar på det... Bend your mind around that
Svar på tråden Behöver snabbt lån 15000 Vart?