• Småkottarna

    Nån som kan Blogg.se? Det går inte att kommentera hos mig längre.

    Igår byggde jag om bloggen, ganska så totalt. Det blev jättebra men någonstans på vägen försvann möjligheten att kommentera mina inlägg, eller att ens gå in på kommentarerna. Allt ser ut som vanligt men när man klickar på kommentera så laddas sidan om och skickar till startsidan.

    Jag har kollat koderna i alla sidor och kommentarskoden ser ut som den ska, dvs

    <a href="${EntryPermaLink}#comment">Kommentarer (${EntryCommentCount})</a>

    Kan någon hjälpa mig lista ut vad som gått snett? Jag måste få tillbaka kommentarerna snarast men vill inte ta bort allt jag jobbat med i 2 dagar!

  • Svar på tråden Nån som kan Blogg.se? Det går inte att kommentera hos mig längre.
  • Småkottarna

    Jag har även provat, som jag läste ett tips om någonstans, att kopiera hela min kodning, återställa koderna och sedan klistrat in min egna kod igen. Det funkade inte för mig.

  • Småkottarna

    Ingen som vet något om detta??

    Jag har maila blogg.se men det verkar inte gå snabbt...

  • Mandragora
    Småkottarna skrev 2009-06-02 11:19:54 följande:
    Ingen som vet något om detta?? Jag har maila blogg.se men det verkar inte gå snabbt...
    Du lär få svaret "återställ dina kodmallar". Och det bör du nog göra.
  • Småkottarna
    Mandragora skrev 2009-06-02 11:27:19 följande:
    Du lär få svaret "återställ dina kodmallar". Och det bör du nog göra.
    Jag har gjort det, och när jag sedan ville använda mina koder så går det ju inte såklart. Men jag hittar inte _varför_! Koden för kommentarerna är ju rätt!
  • fiamiaria

    Om det funkade när du återställde kodmallarna men inte med dina egna då har du nåt fel någonstans i dina koder

  • Småkottarna
    fiamiaria skrev 2009-06-02 14:50:38 följande:
    Om det funkade när du återställde kodmallarna men inte med dina egna då har du nåt fel någonstans i dina koder
    Testade att återställa kodmallen i alla 4 sidor och valde en befintlig stilmall och hade alltså ingenting eget kvar i stil eller kodmallarna, ändå kvarstod problemet. Det kunde se okej ut på framsidan, men klickade man på en kategori eller ett tidigare inlägg så fanns det grejer kvar på sidan som INTE ligger kvar i stil eller kodmallarna.
  • fiamiaria

    Har kollat runt lite i bloggen & kan inte finna några direkta fel

    Men

    Gör teckenstorleken i body större & använd dig utav ariel, verdana eller liknande teckensnitt utan klackar.

  • Småkottarna
    fiamiaria skrev 2009-06-02 17:47:45 följande:
    Har kollat runt lite i bloggen & kan inte finna några direkta felMenGör teckenstorleken i body större & använd dig utav ariel, verdana eller liknande teckensnitt utan klackar.
    Hej!

    Vad snällt av dig o undersöka.
    Jag tog bort precis allt eget och började om från början för att hitta felet. Så jag är långt ifrån färdig ännu, men huvudsaken är att jag fick tillbaka möjligheten att kommentera.
Svar på tråden Nån som kan Blogg.se? Det går inte att kommentera hos mig längre.