• Anonym

    Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?

    Kräkts på parkettgolvet hos en kompis. Kräftskiva. Märket efter spyan gick aldrig bort.

  • Anonym
    sannispannisen skrev 2009-06-03 23:30:15 följande:
    * När jag var 13 klippte jag håret på mig själv och gömde det av nån helt jävla sjuk anledning det i min kompis pappas badrumsskåp Lååångt in. *
     LOL!!!! Schysst överraskning.
  • Anonym

    smetat ut en flytning på badrumsväggen hos en kompis kompis..

    lagt snorkråkor i blomkrukor hos folk

  • Anonym

    Jag brukade torka mig med min mamma och hennes killes handdukar.
    Åh fy fan vad sjukt, när jag bodde hemma, dock bara kiss.
    var ändå 13-14 år.

  • Anonym
    Anonym (bläää) skrev 2009-06-03 23:37:09 följande:
    Det äckligaste...Jag bajsade i sängen. Ja, det är sant. Det kom i sängen och på min dåvarande kille. Haha! Men jag hade en helt fruktansvärd maginfluensa så jag bryr mig faktiskt inte. Men det var ju inte så kul då. Jag var typ 16 år.
    När jag var magsjuk  så rann skiten ur mig, fast hemma då, och ensam.
  • Anonym
    Anonym (pinsamt!) skrev 2009-06-03 23:40:59 följande:
    skitit ner hela förtältet och uteplatsen i svärföräldrarnas husvagn! Dessutom va sambons mosters familj + morföräldrar där! Snaka om ångest, har det fortfarande fasten det är 6år sedan. Till saken hör att det va fest och jag va 17år och inte van att dricka alkohol. Kvällen börja med två-tre öl och sedan skulle sambons mamma och moster bjuda mig på ett glas vin (jag sa att jag avskyr vin men de insisterade på att detta vinet va jätte gott). Ett glas gick ner och sedan måånga måånga fler, tills sambon va tvungen att leda mig hem till husvagnen igen. Han bädda ner mig och gick tillbaka, jag vakna upp och kände mig illamående och akut bajsenödig! Kröp på alla fyra ut till gräsmattan och insåg att det rann ur mig utan att jag kunde göra något åt saken. tog av mig byxorna/trosorna för att byta om och kråla in igen och däcka på golvet.Vaknade upp dagen efter, med sambons shorts på mig, intorkad skit över hela mig/sovsäken/golven mina trosor och byxor på verandan. Och nej jag va inte människa nog för att göra något åt saken, hela hans familj fick sig en rejäl städdag. Svärfar kom även in med mina trosor om ena fingret och kolla fundersamt på dom och sa "vad är detta för något?" Snacka om pinsamt!
    va faan, vad hemskt.
  • Anonym

    Jag har bajsat i duschen ett par gånger och av någon outgrundlig anledning har jag rivit av naglar och slängt dem bakom svärmors soffa. Många gånger.

  • Anonym

    Alltså, bitar av naglarna. Istället för att klippa dem. Det är tråkigt hemma hos svärmor eftersom vi är där typ 3 veckor i streck och har ett 8 kvm stort rum att sova i. Ingen ursäkt egentligen. I sommar får jag nog dammsuga bakom.

  • Anonym

    Anonym (Jag med) skrev 2009-06-04 04:39:34 följande:


    Sen brukade jag även med min saliv blöta upp och suga i mej mina torkade flytningar från mina trosor då jag va i början av tonåren. Det började med att jag skämdes vid tanken på att mamma skulle se flytningarna i mina trosor då hon tvättade, och då kom jag på denna "brighta" ide! Sen la jag trosorna på press-tork mellan dynorna i bäddsoffan i mitt rum... Najs va?!
    Det här var nog det äckligaste jag har läst!
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-06-04 05:12:27 följande:
    Anonym (Jag med) skrev 2009-06-04 04:39:34 följande: Det här var nog det äckligaste jag har läst!
    My god!!
  • Anonym

    jag kastade tandtråd i 2 års tid bakom mitt ex tvättmaskin..vet inte varför..men sen när hans mamma skulle hjälpa honom att flytta upptäckte hon drivor med använd tandtråd där bakom & anklagade mitt ex mohahhahaa

  • Anonym

    Som barn lånade jag en kusins borste och onanerade med den (över byxorna) och la sen tillbaka den... Nu vet jag i efterhand att jag inte var så noga med att kolla att jag var ostörd, stängde inte dörren t.ex., så hoppas ingen såg mig :s

  • Anonym

    För några år sedan så hade jag och min sambo sex. Det gick vilt till och han råkade träffa fel (mellangärdet på mig) jag svimmade av smärta!! Vaknade av att jag hade kissat ner hela mig, honom och sängen. Jag hade tydligen blivit medvetslös någon minut. Det var PINSAMT för vi hade inte varit tillsammans så länge. Vi sa till hans mamma att katten hade kissat i sängen haha...

  • Anonym

    Min sambo har berätta rätt äkliga saker han gjort haha han är inte så bra på att hålla sig när han är bajsinödi utan han måste vä'rkligen gå o skita då spelar ingen roll var han är. Så han berättade att han var på en buss engång och blev akut skitinödig han gick fram till busschaffören och bad han stanna för att han behövde skita men busschaffören vägrade (han var själv i bussen) så han sa till busschaffören skyll dig själv då han satt sig längstbak i bussen hittade en påse och blörjade skita i den och lämmande sen kvar den där uuuuush...Sen en annan gång när vi var i en affär sa han jag måste bajsa men dfanns ingen toallet i närhete han sa jag måste bajsa NU kan inte hålla mej länge till han sprang ut ur affären till närmaste skog och började skita där och torkade sig med gammla kvitton hahaha.. han är en riktig skitnisse bajsar 5 gånger om dagen hahaha.

  • Anonym

    En gång ville en kille ha sex med mig (har hänt flera gånger, men denna specifika gången då ) och vi var ute på krogen. Han släpade med mig in i en gränd och vi var störtkåta båda två!
    Iallafall, jag kände att jag hade en rejäl fis på G, men det hanns inte med innan vi kom till plats så att säga. Tänkte att jag får väl knipa som fan istället för att inte släppa brakaren på stackarn..

    Hm.. Han fick upp kjolen på mig, drog bara upp den och stack in balla. Guuud vad skönt tänkte jag! Var heeelt inne i att bara njuta av hans mandom inne i mig. Han började köra på lite hårdare och jag fick lite svårt att hålla balansen och var tvungen att kämpa lite för att inte trilla omkull, anstränga musklerna alltså.

    Rätt som det var, så slapp brakaren lös! Hjälp vilken fjärt!! Jag hade ju fullt upp att inte trilla omkull och samtidigt försöka njuta av hela grejen, för det var ju verkligen skönt. Samt att man var lite väl berusad... ha ha...

    Det som är PINSAM här, är inte fjärten igentligen... För med den, kom någon slags oljeliknande bajs!!!! Jag hade ätit på Mc Donald's, vilket jag ALDRG gör annars och därför pajjade magen säkerligen av allt fett! Alltså, det vara SKIIIIITÄCKLIGT!! Han började såklart garva först då han trodde att det var en fis... Han blev dock inte lika road då han såg att hela magen/ballen var täckt av illaluktande flytande oljeliknande bajs!! :-O :-O :-O

    DET mina vänner, det var pinsamt de luxe!! och jag tänker AAALDRIIIIG avslöja vem jag är, eftersom jag många av er vet vem jag är. Puss!

  • Anonym

    Fru waran skrev 2009-06-04 13:36:03 följande:


    hahahahahahahahahaha det var det bästa jag läst. Inboxa mig vem du är, ska inte outa dig här, lovar
    Yeah right!!
  • Anonym

    Fru waran skrev 2009-06-04 13:38:33 följande:


    vet JAG vem du är??
    he he he...
  • Anonym
    Bam skrev 2009-06-04 13:44:18 följande:
    Jag kan inte låta bli att undra om ni hade sex fler gånger efter den där fadäsen....?
    ha ha ha!! Nej det hade vi inte, men vi är fortfarande goda vänner och jag hade tur att han är en förstående människa som inte bad mig att dra åt helvete eller nåt annat.
    Men vi skrattar åt händelsen emellanåt, samtidigt som jag blir lika knallröd i nyllet varenda gång det kommer på tal! Han kommer nog aldrig att låta mig glömma det hela.
  • Anonym

    Detta hör till det pinsammaste jag gjort hos nån annan. Det är helt galet pinsamt och jag fattar inte riktigt själv ens hur jag gjorde så. Jag är en snäll tjej som varit länge i ett samboförhållande och levat som folk. Sen var jag länge singel, hade väl lite glömt hur man ska bete sig. Dålig ursäkt men jag var verkligen singel i många år.

    Jag hade ett kort passionerat förhållande med en kille och det blev sommar. Vi åkte till deras stuga (ja vi är över 35 år barnlösa). På stugan figurerade karlens mamma (60+) bror och syster med barn. Stugan var en 70-tals ful stockgrej med utedass osv. Första natten tänkte jag nog på att vara försiktig med sex. Men tjohej vad jag glömde det alltsom tiden gick. Fullt ös på bara! Ibland fnittrade han nog ngt om sin mamma bakom väggen och vi försökte lägga band på oss. En gång hade jag mens men han ville ha sex ändå. Blodade ner ordentligt.

    Nästa morgon var han som om inget hänt och gick blodig till frukosten. Jag låg på rummet och skämdes som ett djur.

    Sen fick jag inte komma till landet nåt mer. Och det tog slut. Hans mamma tyckte verkligen inte om mig!! Vi var SÅ förälskade men han är en omogen man och mamma går före allt annat :( Det var sorgligt han kunde inte slita sig från mammsen så han ville inte komma till min stuga och bo.

    Inspirerad av bajshistorien ovan måste jag berätta att min exsambo i början ville ha sex med mig jämt. Jag tyckte det var okej men en gång kände jag att jag inte var okej i tarmen. Vågade inte säga det rakt ut men försökte slingra mig.Vi hade inte varit ihop så länge så bajshistorier var inte på tal. Han förstod inte alls varför jag var ovillig eftersom jag ju var villig normalt. Nå jag bajsade ju lite på mig under akten men han vågade inte säga nåt alls.

  • Anonym

    Jag är en sk snäll flicka. När jag gick i gymnasiet umgicks jag med världens nörd till tjej. Men trots sin nördighet så tålde hon sprit bättre än jag. Hon bodde i en sån där riktig paradvåning och hennes mamma var stelheten själv. Vi hade varit o firat tjejens 18-årsdag och köpt några drinkar. Följande morgon hade mamman dukat frukost i matsalen och jag mådde apa. Var ovan drickare. Måste ju gå till frukosten. Var inte säker på om jag sku spy eller ej men mådde faktiskt skit, pga oerfarenhet kunde jag inte riktigt avgöra.

    Fick inte i mig många skedar mysli så spydde jag rakt på parketten, hann inte till toan. Sen mådde jag mycket bättre efteråt. Ingen rörde en min. Tjejen som druckit precis lika lite som jag mådde hur bra som helst o gick till skolan.

    Hos samma tråkiga tjej på deras lande hände en gång en annan pinsam grej. Dom hade nåt mystiskt dass som inte riktigt fungerade som toan i stan. An nån oförklarlig anledning så bajsade jag 100 kg i den toan. Och den spolade ju inte som vanligt! Jag hade ingen aning om vad jag sku ta mig till. Inlåst på dasset med ett enormt bajslass. Det kunde inte lämnas. På nåt oförklarligt sätt lyckades jag eliminera skiten. Men det tog tid och jag är inte helt säker på att jag inte gjorde det på ett sätt som senare ledde till problem i huset...

Svar på tråden Vad är det äckligaste/konstigaste du gjort hos nån annan?