Kärringmaffian del 13
God fm...
Wille vaknade och väckte oss...6.15..
Vi har tagit husvagnen till Sala....tanken var att kompisarna skulle dyka upp oxå men dom blev hemma eftersom att sonen varit sjuk i veckan..
God fm...
Wille vaknade och väckte oss...6.15..
Vi har tagit husvagnen till Sala....tanken var att kompisarna skulle dyka upp oxå men dom blev hemma eftersom att sonen varit sjuk i veckan..
Vi har sol och varmt så idag blir det först till att åka till en "jätte" stor lekplats om finns centralt i Sala....jag tycker vår lekplats i stadsträdgården i U-a är stor men denna är nästa 4-5 ggr större....jag och "gubben" laddar med kaffe och fika...efter det så blir det att strosa i lilla Sala och äta lite lunch....sen får vi se om vädret tillåter bad på em...
Det var några som badade i går...så de kanske fungerar.....ja Wille han bryr sig inte om det är kallt...bara det inte är is så... ![]()
God kväll...
Hur har ni det i tråden...
Nu sitter vi och väntar på "loppet" med stort L....sen ska jag gå och sova... ![]()
Nu så har jag landat efter jobbet - hemma tidigt då jag lagt ett kund besök och åkte direkt hem efter...
Modesty: VAd lyckat med spikmattan...
Svalis: Kommer säkert bli jätte bra...
Kazeer:jobbigt med hiss fobi...hoppas han kommer över det...
Dags att lägga Wille... ![]()
Svalis: Jobbigt med foten...hoppas du får hjälp med den...*kram*
God kväll...
Så har man landat hemma i soffan igen....för stunden vill säga...snart dags för Wille att gå i säng... ![]()
Gör en kort avstickare in här...är trött...skall snart sova...kan det bero på det regniga vädret...idag har det varit fint...men W påminner mig...och säger att det regnar...