• klokt

    Hudikgrupp anno 2006

    Dags för ny tråd igen!

  • Svar på tråden Hudikgrupp anno 2006
  • klokt

    Ytterligare en tråd är påbörjad, tiden går fort.

    Sitter och gruvar mig över att städa huset, ser för jävligt ut här.
    Åkte på mjölkstockning på fredags em, så helgen har mest tillbringats i soffan. Tänk att man kan bli så dålig. 40-graders feber med alvedon i kroppen. Nu verkar det som jag är på väg upp på banan igen, ska börja amma upp mängden igen, Erik var inte helt nöjd imorse.

    Nej, nu måste jag ta tag i skurkäppen så kanske jag blir klar till midsommar!

  • Skrutt79

    Men herragud va tre månader går undan. redan dax för n ny tråd... Ja vi har varit en tur på bb idag, tuttarna är inte hundra. Agnes har fått torsk och detta har nu spridit sig till mig. Aj kan man säga... fick dok en medicin idag som dom säger ska hjälpa. hoppas de! Annars har jag en fruktansvärd huvudvärk idag, tror det är de fina vädret som spökar i mitt huvud. Blåst är ingen höjdare. Johanna_skönt att du mår bättre, inte roligt de där inte. Ha det bra allesammen. Kram

  • Skrutt79

    Hejsan hoppsan. Får titta in och gratta sista treåringen för i år. Grattis Melker, hoppas du får en bra dag med massa paket och gott i magen :)
    Får önska er alla en trevlig midsommar och bönderna i Bergsjö hoppas jag får ett trivsamt dop på söndagen.
    Här hemma har vi en liten, vad ska man kalla det, "klättrar på väggen vecka". Nea ska ha uppmärksamhet 24/7 och mitt huvud håller på att sprängas av allt tjat och gnäll som är så fort det går fröken emot. Sen sliter jag lite med onda bröst vilket inte gör situationen något som helst bättre. Men vi ska nog anpassa oss den nya vardagen och ta oss ur träsket :) Ha det gött alle man så hoppas vi solen tittar fram och värmer oss snart. Kramis

  • klokt

    Här får det grattas i efterskott, såg en snygg 3-åring i tidningen igår :)

    Nu har vi tagit sommarlov, det är med blandade känslor. Skönt att slippa åka fram o tillbaka på dagis då Erik tycks sova just då, jämt, men samtidgit ska vi hitta på nått hemma i 9v nu! (I-landsproblem........)
    Verkar dock som det är många som tar semester nu, så vi får väl hoppas på trevligt väder så får vi väl ses nått!

    Ja här laddar vi för dop på söndag, verkar ju lovande med vädret än så länge. Prästen var här igår på samtal, pratade mest om annat känns det som, hade inte så mycket önskemål förutom att det inte ska bli så utdraget å att emmy får hälla vattnet.

    Ha en skön midsommar alla!

  • flajs

    Hej på er!

    Trist med "ajaj" i tissen Linda Hoppas det går över fort!

    Lycka till med dopet i helgen Johanna!

    Nu håller vi tummarna för att det blir skapligt väder i helgen!

    Önskar er alla en trevlig midsommar!

  • flajs

    Missade Melle-boy i tidningen jag.. måste genast kolla!

  • flajs

    Ah, vilken snygging! Stor-pojk har han oxå blivit ser jag Har nog inte sett Melker sen vi var i Hårte, å det är väl ett år sen Shit vad dessa tre år har gått fort alltså!

  • Jeja

    Hej på er

    Hoppas ni haft en bra midsommar & dop o allt vad ni gjort..
    Blir dock tyst från mig här i tråden eftersom vi ej har internet, är och tjyvlånar på jobbet nu, för jag ska lägga in räkningar :)
    Ska väl ta o dra i hop ett kalas.. Hur kan ni i veckan?? Ni kanske är sugna på att komma till Hårte :)  Blir nog där hela veckan, jag åker väl hem senast fredag, för pack o tvätt inför London resan.. Jippii.. Bara 1 v kvar nu :)

    Men hoppas de är bra med alla så hörs vi på nå sätt :)

  • klokt

    Go kväll alla!

    Här har firats midsommar o dop, känner sig rätt så nöjd nu!
    Erik skötte sig fint idag, var lite less ett tag, var mycket knott i farten som var rätt så otrevliga ett tag. Han fick vatten på huvudet utan att bli ledsen, Emmy däremot var lite besviken att inte hon fick döpa honom......

    Vi har också semester nu, inget särskilt inplanerat så vi kan kalasa.

    Nu ska jag ta o bära in prinsessan till sängen, slocknade framför tvn :)

  • Brummelisa

    Hallå!

    Hoppas midsommar varit bra hos er alla! Vi hade en ganska lugn midsommar med dans kring midsommarstången i N-fjärden, sedan var vi hemma och grillade. Bjöd min syster på lite mat när mamma och pappa var bortresta.

    Vi kan kalasa från eftermiddagarna och framåt. Passar inte så bra tisdag och torsdag då jag jobbar länge...

    Nu längtar vi till nästa helg. Ska till marknan i Ockelbo, ska bli kul att träffa alla gamla grannar och kompisar som vi umgicks med när vi bodde där nere.

    Vi hörs!

    Ps. grattis i efterskott Melker!

Svar på tråden Hudikgrupp anno 2006