• Sobrilsubban

    Hur snabbt ska SOBRIL ge effekt?

    Helt ärligt, sobril gjorde att jag kände mig pyttelite avtrubbad. Jag käkade det ett tag som sömntabletter men efter några dagar hjälpte tabletterna inte längre.
    Tror det är väldigt individuellt hur väl effekten slår på en.
    Men tacka vet jag stilnoct!
    (fast det äter jag ju heller inte längre men det var rätt så trevligt de där veckorna då jag åt dem).


    Satungen 2006 och Parasiten Sten 2010. Love for life liksom...
  • Sobrilsubban
    Anonym skrev 2009-06-17 22:45:14 följande:
    Sobrilsubban, vilket härligt namn du har Jag äter dem som ångestdämpande och som sagt, ingen verkan hittills... Hur lång tid man ska ge dem innan man får inse att man behöver något starkare?
    Jag åt dem både som ångestdämpande och sömntabletter. Jag försökte väl i en vecka innan jag bytte men jag hade lika gärna kunnat käka atarax och propavan.
    Har du fortfarande ångest så tycker jag att du ska ringa läkaren imorgon. Då har tabletten inte uppnått syftet liksom. Sobril ska ju hjälpa efter en halvtimme.
    Satungen 2006 och Parasiten Sten 2010. Love for life liksom...
  • Sobrilsubban
    Anonym skrev 2009-06-17 22:52:22 följande:
    Sobrilsubban, tack för snabbt svar! Jag undrar dock vart jag ska vända mig eftersom jag fick dessa utskrivet på psykakuten... Antar att det är dit jag ska ringa igen då?
    Antingen dit eller så ringer du vårdcentralen direkt imorgonbitti och ber om en akuttid. Så gjorde jag. Sedan så förklarar du läget för dem.
    Hoppas verkligen att du får något som hjälper. Den där ångesten är en jävla pain som man klarar sig utan!
    Satungen 2006 och Parasiten Sten 2010. Love for life liksom...
Svar på tråden Hur snabbt ska SOBRIL ge effekt?