• bebis87

Mammor födda 87

Några andra mammor här som är födda 87? :)

• Svar på tråden Mammor födda 87
  • Gull Mamman

IceQueen87 : Vad kul med en så ung farfar

Barnens farmor är 43 och har snart 4st barnbarn hehe Hon var ju 38 när vi fick 1a barnet och då sa hon att hon var för ung för att bli farmor haha

Så alla hennes 3 söner har snart barn och unga pappor också , min man var ju 17 när vårt första barn kom, hans lillebror var 20 och hans yngsta bror kommer vara 19 när deras bebis kommer

Tror inte att svärmor att tänkt att hon skulle ha 4st barnbarn vid 43års ålder

• Phlippan87

Gull Mamman skrev 2009-07-13 10:21:01 följande:

IceQueen87 : Vad kul med en så ung farfar Barnens farmor är 43 och har snart 4st barnbarn hehe Hon var ju 38 när vi fick 1a barnet och då sa hon att hon var för ung för att bli farmor haha Så alla hennes 3 söner har snart barn och unga pappor också , min man var ju 17 när vårt första barn kom, hans lillebror var 20 och hans yngsta bror kommer vara 19 när deras bebis kommer Tror inte att svärmor att tänkt att hon skulle ha 4st barnbarn vid 43års ålder
    min svärmor kommer vara 42 och klagar över att farmor låter gammalt.. men så kommer det dröja innan sambons syskon skaffar barn också, de är 7 och 5 nämligen...
    vår lill* kommer vara ungefär jämngammal med sambons 2 yngsta kusiner och med sin egen farbror...
  • IceQueen87

Gull Mamman skrev 2009-07-13 10:21:01 följande:

IceQueen87 : Vad kul med en så ung farfar Barnens farmor är 43 och har snart 4st barnbarn hehe Hon var ju 38 när vi fick 1a barnet och då sa hon att hon var för ung för att bli farmor haha Så alla hennes 3 söner har snart barn och unga pappor också , min man var ju 17 när vårt första barn kom, hans lillebror var 20 och hans yngsta bror kommer vara 19 när deras bebis kommer Tror inte att svärmor att tänkt att hon skulle ha 4st barnbarn vid 43års ålder
    Jo det är kul =) han var bara 14,5 när han fick sin son (pappan till mitt barn). han har en bror som är två år yngre än honom (34år) som inte ens blivit pappa än utan han blir det i okt. så jag har kul åt detta =) hoppas bara att man kan ha kontakt med min sons farfar under hela uppväxten då han själv inte haft kontakt med sin son. nu kanske detta blev lite rörigt :P
  • Phlippan87
    IceQueen87 skrev 2009-07-13 16:15:59 följande:
    Gull Mamman skrev 2009-07-13 10:21:01 följande: Jo det är kul =) han var bara 14,5 när han fick sin son (pappan till mitt barn). han har en bror som är två år yngre än honom (34år) som inte ens blivit pappa än utan han blir det i okt. så jag har kul åt detta =) hoppas bara att man kan ha kontakt med min sons farfar under hela uppväxten då han själv inte haft kontakt med sin son. nu kanske detta blev lite rörigt :P
    har en kompis som, om hans son följer i hans fotspår, kommer vara 26 när han blir farfar... tror han hoppas att sonen inte är riktigt så lik honom som det verkar
  • DizNick

Är 87:a födde e liten son 09-05-13. Min sambo, barnets pappa är 33 år.

• emmol

Jag bor i Stockholm och är 87:a =) Fick mina små tvillingar den 8 April i år!

• IceQueen87

Phlippan87:
    haha ja får hoppas det, skulle kännas bra konstigt om man skulle bli far/mor-förälder vid 26 års ålder :P men skulle vara lite roligt att träffa en som är det

• Phlippan87
    IceQueen87 skrev 2009-07-13 18:32:13 följande:
    Phlippan87: haha ja får hoppas det, skulle kännas bra konstigt om man skulle bli far/mor-förälder vid 26 års ålder :P men skulle vara lite roligt att träffa en som är det
    problemet är väl att hans son faktiskt är väldigt lik honom på alla sätt och vis... :P min kompis var alltså 13 när sonen föddes..
  • IceQueen87
    Phlippan87 skrev 2009-07-13 18:50:20 följande:
    problemet är väl att hans son faktiskt är väldigt lik honom på alla sätt och vis... :P min kompis var alltså 13 när sonen föddes..
    oj ja då kan det ju nästan bli så :P jag kan inte förstå riktigt att man har sex så ung, och att spermierna verkligen fungerar vid den åldern.. men det gör de ju
Svar på tråden Mammor födda 87