• Destiny78

    Äntligen barnbesked

    Nu har vi fått vårt efterlängtade barnbesked. En supersöt kille från korea, som snart är 6 månader.
    Nu vill man ju ta först flyget ned å hämta hem honom .... men nu börjar väntan på resebesked. Hoppas det går undan
    Soliga hälsningar från två nyblivna och lyckliga föräldrar

  • Svar på tråden Äntligen barnbesked
  • Destiny78

    Vi väntade i 7 veckor och 5 dagar, från det att papprena skickades till Korea tills vi fick barnbesked. Hoppas det går snabbare att få resebesked
    Vi tittar på bilderna hela tiden och kan knappt fatta att det e sant.

  • Hej och Hopp

    grattis igen - jag förstår känslan!
    De första dagarna hade jag med mig fotot på min lilla överallt - för att vara säker på att det inte bara var en dröm - särskilt viktigt att se bilden direkt när jag vaknade för då kunde jag tveka ibland. Det dröjer ett tag innan man inser att man lever i en lyckodröm!

  • Rapunzella

    Stort grattis till sonen!!

    (Hur lång tid tog det i Sverige innan ni fick skicka papperen till Korea, om det är okej att jag frågar?)

  • Minniemus

    Åh - stort grattis! Om ett år hoppas jag vara i dina skor!

    Vet någon hur lång tid man brukar få vänta på resebesked från Korea?

  • dson
    Minniemus skrev 2009-07-01 10:53:13 följande:
    Åh - stort grattis! Om ett år hoppas jag vara i dina skor!Vet någon hur lång tid man brukar få vänta på resebesked från Korea?
    Vi väntade i 4 veckor under april i år....men just nu tar det nog det dubbla tror jag.... men det ändrar ju sig hela tiden....
    MVH
Svar på tråden Äntligen barnbesked