• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-08 23:46:50 följande:
    nej det är det inte men det är ju inge kul att utsätta sitt barn för något sen visar det sig vara nått annat.. :(Du kanske skulle maska av hela familjen. För det kan ju spridas, när vi hade mask i familjen så fick vi alla käka tabletter mot mask. Lika många som man väger. Om man väger 55 så får man äta 5 st.
    Jag jag funderar faktikst på det. Blir ju bara jag och barnen
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-08 23:47:56 följande:
    aha,, borde ju jag veta.. Har haft det flera gånger, tillochmed legat inne för det.(3 veckors tid, för 9 år sen, 10 i januari)
    Mm... har haft det jag med, 1 gång för länge sen.
    Känns så tråkigt att hon redan haft det
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-08 23:12:37 följande:
    Visst var den bra   MJ är verkligen grym i den videon. The man can act. Älskar Bad videon. Just love it love it LOVE it
    ja den är så bra .
    Du brukar ju i vanliga fall har koll på vår box  {#lang_emotions_smile},jag har the short films dangerus  finns den i  vår box ?  History on film volum 2 ?
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-08 23:49:03 följande:
    bara du och barnen? Jag har för mig att du är gift :O
    Nepp jag är så singel som det går att bli.
    Kastade ut pappan för ca 2.5 år sedan. Var i 3dje månaden när han rök . Sen dess har vi levt ensam och tror vi lär få göra det i fortsättningen med.
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-08 23:42:41 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-08 22:57:22 följande: Har hjälpt dig att få upp din Mj dvd lite i pris iaf. Vart överbjuden, men gillar att jävlas med folk. Så bjuder dom över mig så bjuder jag så dom får betala lite mer för den
    tack såg det  
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-08 23:47:07 följande:
    Tobias slutade med nappen i samma veva. Han bet sönder dom en efter en så kastade dom vart efter. Tobias fick gå och slänga sista nappen själv så han såg att den inte fanns längre. På kvällen frågade han lite efter den, nöjde sig med svaret att den var ju trasig så den vart du tvungen att kasta. Gick mkt lättare än jag trott Hon fyller den 10de
    Ville fick svamp i munnen. Pretty grows. Han varken åt eller drack. Det var så jävla varmt ute oxo så vi fick tvinga i han vätska. Han skrek för kung o fosterland. Det gjorde ont i munnen.
    Och vilken lukt...
    Han bara låg o sov hela dagarna. Vägrade blöjan oxo då. Nattetid oxo. Fast han var så sjuk så var han duktig o göra sina behov. Dock inte på toan. Han gick ut..

Puma fyllder den 30.e ..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-08 23:46:50 följande:
    nej det är det inte men det är ju inge kul att utsätta sitt barn för något sen visar det sig vara nått annat..
    Nej det är inget kul alls.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson