• Dody
    Äldre 29 Jun 00:09
    36740 visningar
    2060 svar
    2060
    36740
  • Svar på tråden Septembertråden 2006 är inne på 17:e varvet
  • julmus­ten
    Äldre 29 Jun 01:06
    #1

    men, blev jag forst har med???

  • eio
    Äldre 29 Jun 08:44
    #2

    Tydligen musten!!!

    Måndag å jag sitter på jobbet. Fast det är rätt lugnt å skönt. Lite semesterlunk över det hela.

    Jag å Nicke ska ut på sjön efter jobbet idag, tar med middag och äter ute på någon ö!

  • Äldre 29 Jun 10:22
    #3

    oj, hade ingen koll på att den gamla tråden redan gick ut.

    har varit och bokat tid för nytt vul nu, om två veckor. var på akuten i 4 timmar i lördags och läkarna strulade till det ordentligt, den förste (i 25-årsåldern...) såg ingenting så jag fick lämna blodprov som tog 2 timmar att få klart (och 3 stick så nu ser jag ut som en pundare med nålstick och blåmärken...)... när sen blodprovet visade ganska hög hcg-halt så gjorde en annan läkare om vul och då fanns det ju visst något... efter allt strul så glömde dom bort urinprovet så jag vet inte om det var uvi eller inte... men men.. med en rejäl dos tur så finns det fortfarande något där om två veckor.

  • eio
    Äldre 29 Jun 11:29
    #4

    lottizm - Nu har ju jag varit frånvarande ett tag så jag har helt missat detta!!
    Är du gravid igen??? Eller jag förstår från det du skrivit nu att du inte är helt hundra på det? Eller?

    Hur som håller jag tummarna för dig nu och hoppas att allt går fint.

  • Äldre 29 Jun 11:59
    #5

    eio: jo då jag plussade förra veckan så jag är allt säker på det, men alldeles för rädd för att det ska gå fel igen, för tredje gången...

  • eio
    Äldre 29 Jun 12:38
    #6

    lottizm - Ok, då är jag med . Hoppas verkligen att det går vägen nu och att allt är som det ska.

  • Äldre 29 Jun 13:58
    #7

    hoppar över hit jag med


    Grå grár grey szary gris cinzento
  • Äldre 29 Jun 14:13
    #8

    Bea kräktes idag. men alvedon och sömn fick bort febern och hennes huvudvärk. Jag ska tillbaka till tandläkaren nör bebisen tittat ut. Han vill kolla om det behövs en rotfyllning.


    Han blev chockad över att han behövde över dubbeldos bedövning för att jag inte skulle ha ont
    Vem leker smatterband idag då?
  • julmus­ten
    Äldre 29 Jun 14:16
    #9

    Faret, kanske Bea har svininfluensan??? Ni fattar inte hur mycket vi har hort det har. Sa fort det ar nagot sa undrar de over svininfluensan typ. Jag kanner faktiskt tva som har haft det forresten, sa nu kanns det som att det absolut ar nagot att forvanta sig i host. Usch, man kraks tydligen en hel del och jag hatar att krakas. HATAR!!!!

  • Äldre 29 Jun 14:19
    #10
    julmusten skrev 2009-06-29 14:16:49 följande:
    Faret, kanske Bea har svininfluensan??? Ni fattar inte hur mycket vi har hort det har. Sa fort det ar nagot sa undrar de over svininfluensan typ. Jag kanner faktiskt tva som har haft det forresten, sa nu kanns det som att det absolut ar nagot att forvanta sig i host. Usch, man kraks tydligen en hel del och jag hatar att krakas. HATAR!!!!
    nja tror mer på värme och feber
    Vem leker smatterband idag då?
Svar på tråden Septembertråden 2006 är inne på 17:e varvet