• Mammanna

    Vi änglamostrar & fastrar tråd 2

    Jag tänkte att en tråd där vi mostrar/fastrar som mist en ängel kan få prata av oss och minnas tillsammans.
    Stötta gråta skrika eller bara fundera..

    Min ängel mosters lilla pojk fick hjänhinneinflamtion när han var 16 månader. Han låg på CIVA i 4 dygn innan resperatorn stängdes av och han fick somna in i sin mammas famn.

    Det är över 2 år sedan nu, men smärtan är lika sorgen bränner fortfarande i bröstet och ingen orkar lyssna på mig längre.
    "Det blir mindre tungt och jobbigt med tiden men ALDRIG lätt.."

    "Var inte ledsen över dammtussarna, det är änglarnas tofflor.. "
    ~En i himlen~två i famnen~
  • Svar på tråden Vi änglamostrar & fastrar tråd 2
  • myspysigt

    ...jag har hittat hit ! så bra att du fixade en ny tråd

    kram i sommarvärmen!

  • lillajag82

    läger i favvis=)

    välkomen hit alla nya och gammal mostrar / fastar


    ~~ Emelie..Albin..Dante..~~
  • cajsasmamma

    Hitta denna tråd.

    Är änglamoster till Tomas ( 010301-040324) som somnade in i sin säng en natt och vakna aldrig mer.

    Saknaden efter han är stor än idag. Helgen innan tillbringa han hemma hos mig för min syster jobbade. Han var ett riktigt charmtroll som var stark som en liten oxe men ändå så dog han bara.

  • lillajag82

    cajsasmamma: jag beklagar värkligen er förlust av lille Tomas.
    och varmt väkommen hit till oss


    ~~ Emelie..Albin..Dante..~~
  • Mammanna
    cajsasmamma skrev 2009-06-30 23:37:14 följande:
    Hitta denna tråd.Är änglamoster till Tomas ( 010301-040324) som somnade in i sin säng en natt och vakna aldrig mer.Saknaden efter han är stor än idag. Helgen innan tillbringa han hemma hos mig för min syster jobbade. Han var ett riktigt charmtroll som var stark som en liten oxe men ändå så dog han bara.
    Beklagar verkligen.. Finns inget så grymt som förlusten av ett barn
    Välkommen hit!!
    ~En i himlen~två i famnen~
  • lillajag82

    i dag var jag på värdens finase begravning
    allt var så fint.
    vita lilla kistan ,blommortna, kransarna, ljusen, fotografiet
    livespelning (två grannar till ena syrran ) spelade gitarr munspel och sjöng
    Knock, knock, knockin' on heaven's door. Mama, put my guns in the ground. I can' t shoot them anymore.
    hennes röst var så vacker min son somnar i famnen på mig under sången.

    vårna äldre syster och hans broder var med och bar ut kistan från kyrkan samt gjordfäste den men syrran skakade vid gjordfästningen så hon lämnade över till kyrkoherden.

    men i allafall så var det aldeles fantastiskt

    vila frid ni älskade Lian moster kommer alltid att älska dig


    ~~ Emelie..Albin..Dante..~~
  • 0506MM

    Hej Hej alla mostrar och fastrar!
    Jag är själv en änglamoster åt en tjej...Emma...Hon blev 1 år och 4 månader gammal när hon tillslut inte orkade mer. Hon hade SMA typ 1. Det har snart gått 2 år sedan hon lämnade oss men jag har nog fortfarande inte förstått...Det går inte att förklara och saknaden är enorm!!!

    Kram till er alla!!

  • lillajag82
    0506MM skrev 2009-07-03 17:36:25 följande:
    Hej Hej alla mostrar och fastrar! Jag är själv en änglamoster åt en tjej...Emma...Hon blev 1 år och 4 månader gammal när hon tillslut inte orkade mer. Hon hade SMA typ 1. Det har snart gått 2 år sedan hon lämnade oss men jag har nog fortfarande inte förstått...Det går inte att förklara och saknaden är enorm!!! Kram till er alla!!
    stor kram tillbaka och välkommen till oss.
    Min lilla Lian var redan sjuk i magen (lungorna utvecklades inte) och hade det jobbigt under sin levnads tid
    han blev ca1½år gammal och föddes som prematur i v29+1. och 10/6 somnade han in
    och i dag var begravningen. nu kan han vila i frid o vi kommer alltid att minnas den glade goa killen
    ~~ Emelie..Albin..Dante..~~
  • cajsasmamma
    Mammanna skrev 2009-07-02 20:20:47 följande:
    Beklagar verkligen.. Finns inget så grymt som förlusten av ett barn Välkommen hit!!
    Svårast i våran sorgearbete har vart att vi fick aldrig veta varför han dog. Ingen av rättläkarna hittade nåt fel eller sjukdom, antagligen var det plötsligspädbarnsdöd men tyvärr så få vi aldrig veta det...
Svar på tråden Vi änglamostrar & fastrar tråd 2