Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

isako skrev 2009-07-08 22:11:44 följande:
    Glöm inte att jag är 185 lång, gubben 186. Hon är 9 cm kortare än sin kusin som är 1 1/2 ...
    Va{#lang_emotions_surprised} Är ni så långa??? Oj, ni får stå på knä när ni träffar oss
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-07-08 22:16:14 följande:
    Jo dom såg och det var väl ljummet mottagande från hans föräldrar...orkar inte dra det nu men de kan dra dit pepparn växer om nu DE tror att vi inte är redo för en till för det tror VI! Nä det sjunker väl in så småningom....vill ju att de ska vara lika glada som vi är...
    Trist reaktion{#lang_emotions_undecided}

Kommer ihåg när jag blev gravid med Niclas, vi var sååå lyckliga!! Vi hade ju haft ett missfall innan honom oxå och vad säger släkten (främst makens) "är ni säkra på att ni verkligen vill ha en unge nu"  Kul dom var liksom{#lang_emotions_yell} Det var ju inte precis kramar och "åh, vad roligt" från någon alls!! Fyyy  vad besviken man blir när man själv är jätteglad! Tur att vi fick sonen liksom för annars hade vi ju inte fått nåt barn alls (förrens Bus då) med tanke på alla bekymmer vi hade sen!
  • Everlonn
    isako skrev 2009-07-08 22:23:30 följande:
    Miriam var 74 cm idag..
    Niclas var 100cm lång när han var 2 år och hade samma problem Fast mest med barn som inte fattade att han var yngre än dom och inte förstod på samma sätt...

He he Jag är 170cm, så rätt lång som kvinna men maken är blygsamma 168,5cm Den halva centimetern är vääääldigt viktig
    Zvartaliljan skrev 2009-07-08 22:25:33 följande:
    Ja man blir ju verkligen ledsen....varför ställer de ens såna frågor??? Berättar man glatt att man ska få en bebis så är man SJÄLVKLART säker på att man vill ha den!Det var ungefär samma reaktion här..."men det passar väl ändå inte så bra för er just nu med en bebis!?"
    Precis!! Dumma dom!
    {#lang_emotions_heart}Men vi i tråden är glada för er skull{#lang_emotions_heart} 
  • Everlonn
    1 och 1 är 3 skrev 2009-07-08 22:33:22 följande:
    Ja den e himla viktig, säjer jag som e 159,5
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-07-09 09:07:56 följande:
    Ja syrran fick ju precis första pojken på 35år i denna släkten så chansen att det skulle komma en grabb till nu är ju minimal Alla säger att vi Johansson-döttrar kan inte få annat än döttrar
    Samma med min släkt, var supersäker på att det var en tjej därinne men tji fick jag för det dök upp en liten snopp Förvirrade mamman tyckte va? är ni säkra att han är min? Men han lämnade aldrig rummet så ha ha ha
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-07-09 09:37:03 följande:
    men hjälp mig nud å Vilken storlek?? När Maia var 6 månader började hon precis ha strl.68, ska jag satsa på det tycker ni??
    Bus hade 68 när hon var 6 mån
  • Everlonn
    Morty skrev 2009-07-09 10:04:06 följande:
    God morning! Någon som köpt höstens regnbågslinne? Är de lika i storleken tror ni som t ex lila stars linnet?
    Det var tight på min smalis, hon har 92 i alla annars men i dettta linnet bytte jag till98!
  • Everlonn
    Duntoffla skrev 2009-07-09 11:25:42 följande:
    Åh nej, och jag som beställde 92. Och min är ju ingen smalis direkt ÄR det ngn butik som har frakfritt eller låg frakt?
    Man kan se hur 92 sitter på Bus i BT, några dagar tillbaka...provade och tog bild men sen bytte jag för det var ruskigt tight att ta på och av!! Och Bus är ju smalis{#lang_emotions_surprised} 

Kollade i butiken skillnaden och det skillde nån cm på bredden och kanske 1 1/2-2 cm på längden
  • Everlonn
    Everlonn skrev 2009-07-09 11:31:55 följande:
    Man kan se hur 92 sitter på Bus i BT, några dagar tillbaka...provade och tog bild men sen bytte jag för det var ruskigt tight att ta på och av!! Och Bus är ju smalis Kollade i butiken skillnaden och det skillde nån cm på bredden och kanske 1 1/2-2 cm på längden
  • Everlonn

Jag ville att Bus skulle heta Lilly men maken bojkottade Men Andrea heter hon i andranamn

Rebecca var det ENDA namn vi kunde enas om Så det fick hon heta men hon kommer alltid vara Bus för oss{#lang_emotions_heart}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14