Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Gaaah.. fiiiiiina warning moose-linnet Ingen i tråden som ska ha till sig själv?

• snigelina
    Buttelina skrev 2009-07-12 00:34:38 följande:
    gillar inte ryggen
    näääe, men man får låtsas att den inte finns där
  • snigelina
    isako skrev 2009-07-12 00:36:23 följande:
    Nej tyvärr. Isak vägrar allt på killsidan.. *suck*
    Jag gillar honom ändå {#lang_emotions_heart} och förstår honom, klart man ska ha färg!
  • snigelina

Näe, nu ska jag titta på 2½ men en stund innan jag ska sova Natti natti!

• snigelina

Raihana - Jag och tinker har skrivit en liten "vink" till dig i jag vill ha/jag har i lusthuset

• snigelina
    Raihana skrev 2009-07-12 10:56:39 följande:
    Jag tycker tvärtom, köpte en från i höstas på T och den är tjockare än de från i våras.
    Oj, knepigt. Problemet med höstens var dock att många tappade lurv och blev just så som du beskriver den turkosa.. dvs att man såg nätet. Jag reklamerade två av höstens just pga detta.
  • snigelina
    jojoa75 skrev 2009-07-12 11:00:16 följande:
    sen är jag ju van vid att köpa tex via fluffdesign, lev inom en vecka... Nej kommer inte köpa via bloggar o sånt där mer, känns lite oseriöst..
    Jag har köpt hos mysungar och då betalar man först när kläderna är färdigsydda *rekommenderas*
  • snigelina
    Smultronhjärta skrev 2009-07-12 11:04:19 följande:
    Kikar in och frågar ifall det är någon som beställde från Rackamaja igårkväll och som har fått mail om det man beställde fanns eller ej? Jag är på semester men inte hindrar det mig från att trilla dit på reorna
    Jag var på gång flera gånger och la plagg i varukorgen, men jag stod emot *duktig* så jag har ingen aaaaaaning om ifall man fått mail eller ej Men jag gissar att hon kanske tar tag i det idag.
  • snigelina
    mortillsju skrev 2009-07-12 11:09:10 följande:
    Åhhh så kul det hade varit att låta henne sy upp några byxor och kjolar! Jag kan ju sy själv men inköpen av tygerna blir så dyrt att det knappt är nån ide (måste beställas på nätet med avgifter och grejs). Vad tar hon för sina plagg, vet du det?
    Åh, jag minns inte. Det beror lite på material och modell också. Men maila du och fråga så får du bra svar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14