Inlägg från: Raihana |Visa alla inlägg
  • Raihana

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

MammatillO skrev 2009-09-16 22:51:18 följande:
    guuud blir så osäker, för om jag beställer från lokala butiken måste jag betala ändå en slant om jag inte är nöjd och hon måste skicka tillbaka.
    Ska gå ut i köket och ta en bild till åt dig. Brb.
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-16 22:53:32 följande:
    Mmm.. Å nu är det helt plötsligt JÄTTE tjusigt här hemma  Känns lite sådär skoj..
    Eller hur! Men tänk vad fint ni kommer få det i nya huset om 15 år när ni vill sälja det och gör i ordning det för flytt
  • Raihana
    MammatillO skrev 2009-09-16 22:56:10 följande:
    Tack
    Ok, det här var den bästa bilden jag fick. Men irl så är den ytterligare lite "lysigare".
    Måste nog ha en poison till Mini med

• Raihana
    MammatillO skrev 2009-09-16 23:12:01 följande:
    Tror det blir en poison med men det får bli på rea isf så jag inte lagt 499 och sen avskyr jag den
    Precis, då kanske du har hunnit se den irl också.
  • Raihana
    malinkaunitz skrev 2009-09-16 23:19:10 följande:
    Va alla håller på och renoverar och ska flytta..Jag vill också flytta till större hus .. Men lite svårt att flytta fyra växthus dock.. TRÅKIGT!!!!
    Känner igen det där, inte med växthusen dock, men jag vill också flytta till större.
    Men det lär inte hända så länge jag går hemma
  • Raihana
    malinkaunitz skrev 2009-09-16 23:23:53 följande:
    Ja det är såå tråkigt.. fast då står båda utan jobb och det känns inte så himla bra det heller i dessa tider.. Plus att vi bara jobbar mars-augusti så rätt bra ändå .. Får väl bygga ut eller något istället :)
    Ja, finns möjlighet till utbyggnad så är ju det toppen!
    Vi fortsätter trängas på 100 kvm i ett par år till
  • Raihana
    Babybalo skrev 2009-09-16 23:32:27 följande:
    Vet ni hur Molos rånisar är i stl?? Min lilleman är snart 18 månader med ett ganska stort huvud. Bör man ta 1 år eller ska man slå till på 2-3 år??Gokväll förresten!
    Min tjej blir 18 månader i veckan med ett normal huvud tror jag och stl. 1-2 är perfekt på henne. Så ta du 2-3.
  • Raihana
    Babybalo skrev 2009-09-16 23:39:10 följande:
    Tack tack!
    Vassego
  • Raihana
    Therese1981 skrev 2009-09-16 23:43:47 följande:
    God kväll... Raihana : vilken fin lurv samling =) och verkligen fina klädinköp..... Köpte ju åkpåsen och den är ju sååååå fin i verkligenheten....
    Gokväll å tackar!
    Ja, åkpåsen är ljuvlig, längtar tills jag kan använda den!!
  • Raihana

Gomorron!!

ängeln83 skrev 2009-09-17 09:03:42 följande:
    Tycker också det borde göra det, känns nästan bara klumpigt med en tjock mössa när dom ligger nerbäddade i vagnen.Tips på nån fin unisex hjälmis?
    Denna är supersöt! Passar fint till bruna lurven.
    http://www.tradera.com/MeandI-Eco-Lejon-mossa-auktion_98592362
    JuliaochNelly skrev 2009-09-17 09:35:20 följande:
    För mig handlar det om att jag tagit mig tiden att fota och förminska osv och sen handlar det om att det faktiskt inte är deras bild och ibland kanske inte ens den varan som är på bilden. Tycker det är lika irriterande att man tar bilder från hemsidor .Nää kort och gott pallar man inte fota och ordna då tycker inte jag kan behöver göra sig mödan och sälja heller.
    Bra sagt!
    Tejja skrev 2009-09-17 09:30:44 följande:
    En liten fråga bara...*vet att jag trampar på minerad mark nu*...Men varför är det så fruktansvärt att ta en annans bild när man traderar?Om nu bilden överensstämmer med objektet vill säga? Handlar det om att man som säljare har lagt ner pengar på en bra kamera etc för att få bra bilder och så kommer någon och använder sig av de bra bilderna för att minska sin egen kostnad och slippa köpa kamera?
    Sen kanske inte bilden verkligen stämmer med hur plagget verkligen ser ut eftersom det antagligen varit använt efter det att kortet tagits.
    Jag har mailat säljare som snott mina foton och dom verkar inte försatå problemet men har surt stängt ner autkionen och OFTA startat om den med ett "lånat" kort från en annan likadan auktion. Inte sjysst.
  • Raihana
    Lilla Ego 07 skrev 2009-09-17 09:39:29 följande:
    Har ingen aning om vart jag köpt just den lurven tyvärr :)Blir lätt så när man handlar på alltför många webshopar jämt och ständigt :)
    Känner igen det där.
    Tejja skrev 2009-09-17 09:45:45 följande:
    Jag var helt inne på andra banor.  *Nu ska jag genast sluta stjäla andras bilder och ta mina egna kort.* (Haha...som om att jag NÅGONSIN kommer att lyckas lägga ut någonting på T ) Eftersom att jag aldrig lagt ut någonting till försöäåjning så hajjar jag ju inte vilket jobb det måste vara för er som gör det, så jag tänkte mest; "Men hallå, spelar roll, med ett foto hit eller dit. Men jag är nu över tygad om att så inte är fallet, ni lägger ner MYCKET tid på detta och många på T försöker väl allt som oftast få åka räkmacka på andras slit.
    Klart du måste prova sälja på T! Kul med pengarna trots mycket jobb.
    Jag hade bara 5-10 auktioner ute i början, tills man lärde sig hur allt funkade.
    snigelina skrev 2009-09-17 09:55:04 följande:
    Jo, det ska man väl? Det står tom på lappen i några av våra lurvar..
    Hur går det med "maten"?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14