Gomorron!!
ängeln83 skrev 2009-09-17 09:03:42 följande:
Tycker också det borde göra det, känns nästan bara klumpigt med en tjock mössa när dom ligger nerbäddade i vagnen.Tips på nån fin unisex hjälmis?
Denna är supersöt! Passar fint till bruna lurven.
http://www.tradera.com/MeandI-Eco-Lejon-mossa-auktion_98592362JuliaochNelly skrev 2009-09-17 09:35:20 följande:
För mig handlar det om att jag tagit mig tiden att fota och förminska osv och sen handlar det om att det faktiskt inte är deras bild och ibland kanske inte ens den varan som är på bilden. Tycker det är lika irriterande att man tar bilder från hemsidor .Nää kort och gott pallar man inte fota och ordna då tycker inte jag kan behöver göra sig mödan och sälja heller.
Bra sagt!
Tejja skrev 2009-09-17 09:30:44 följande:
En liten fråga bara...*vet att jag trampar på minerad mark nu*...Men varför är det så fruktansvärt att ta en annans bild när man traderar?Om nu bilden överensstämmer med objektet vill säga? Handlar det om att man som säljare har lagt ner pengar på en bra kamera etc för att få bra bilder och så kommer någon och använder sig av de bra bilderna för att minska sin egen kostnad och slippa köpa kamera?
Sen kanske inte bilden verkligen stämmer med hur plagget verkligen ser ut eftersom det antagligen varit använt efter det att kortet tagits.
Jag har mailat säljare som snott mina foton och dom verkar inte försatå problemet men har surt stängt ner autkionen och OFTA startat om den med ett "lånat" kort från en annan likadan auktion. Inte sjysst.