• jompa
    H I L L A skrev 2009-07-24 18:58:32 följande:
    Fyyy vad trist Från vilken stl börjar deras klänningar ? Hej Vart ska ni åka med husvagnen ?
    De har både baby och flick och flick börjar på 92 och är stora. Så Hilda får nog kolla på baby sidan än så länge.
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-24 19:02:42 följande:
    Åååååååå!!! Hur är den i strlk???? Kan Bubblan ha 92 tror du?
    Ja det tror jag, denna är stor som jag har.
    Vi du ha mått så hojta till vilka du vill ha bara så I FIX
  • jompa
    mortillsju skrev 2009-07-24 19:03:21 följande:
    Ja det gör de kanske. Vi har köpt en grön med fisk på nu i sommar. Och en blå med ett tåg. Tyvärr tycker jag de är väl smala i modellen. Men jättesnygga och stora favoriter hos lilla storebror. Han ser ju motivet. Höstens Molo förstår han inte alls sig på. Han ser liksom inte vad printen föreställer , de är ju så röriga i höst, så det blir nog ingen köpt.
    Ja precis dem, de är smala men superkvalitet på dem.
    De kostar 299 nya tror jag och Molos tröjor kostar ju nu 399. Håller verkligen med om de röriga printen, jag tröttnar jättesnabbt på dem och sonen är inte jätteförtjust i dem heller.
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-24 19:05:21 följande:
    full längd samt över bröstet jättegärna   Tack!
    BRB
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-24 19:05:21 följande:
    full längd samt över bröstet jättegärna   Tack!
    Längd från nacke till nederkant 47cm och över bröst 32 cm.
  • jompa
    mortillsju skrev 2009-07-24 19:09:34 följande:
    Tyvärr är det så att S inte kan ha de där smala MAT-tröjorna då hon är mer rund. Mycket synd.
    Så kan de nog vara för min lilla M oxå, har faktiskt inte provat de två jag köpt till henne ännu men hon börjar smalna av nu när hon springer runt hela hennes vakna tid.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2009-07-24 19:12:58 följande:
    Thank jooo, det blev visst en del
    Åh vilka fina bilder på din lilla skrutt.
    Här verkar vara så lik min kille när det kommer till bilintresset. Han radar fortfarande upp sina bilar och parkerar dem. De måste stå precis kant i kant
    Sen så kan han en väldans massa bilmärken som han räknar upp när man är ute och vet ha inte frågar han och nästa gång han ser en sån vet han precis vilken det är.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2009-07-24 19:19:03 följande:
    Jaså gillar han också bilar? Liam är verkligen helt galen i bilar, det är det enda han leker och är intresserad av. O redan nu har han full koll på bilmärken, går man på en parkering så pekar han på varje bil och berättar vad det är för nån, visst blir det lite fel ibland men audi, volvo, saab och golfar har han sten koll på
    Hahaha ja du intresse eller besatthet
    Ja de vanliga modellerna har han kunnat länge, Saab, Volvo, BMW, Skoda, Peugeot och Audi. Några har vi inom familjen så de var enkla, men visst är de duktiga. Jag blir imponerad av de små.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14