• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

ängeln83 skrev 2009-09-04 13:28:20 följande:
    Nu kom postis med fiiiiiiiinaste tröjan på länge, jag är kär
    Vilken då? Nu blev man ju nyfis.
  • Helle
    ängeln83 skrev 2009-09-04 13:33:09 följande:
    Tokfina train tröjan med turkosa muddar
    O00, den är fin
    maugu skrev 2009-09-04 13:33:59 följande:
    Operation utmattning pågår härhemma Trots ingen sömn inatt,grinig som få idag så har ungen skrikit i en timme nu..min son har sin mammas järnvilja fast med mer Testosteron än mig ..ja,ja..LillR tänker på dig och biter ihop Inser jag varit förskonad med de andra ungarna... Fina bilder i BT men Tjolla,måste erkänna att jag skrattade åt din älgtröja;inte en enda älg..hur är det möjligt?Kanske du kan få byta eller är alla älgarna överkörda på din tröja
    Läste att ni hade det kämpigt tidigare. Vad är det med barn som inte vill sova egentligen? Och när de blir äldre ska de bara sova ... Hoppas ni orkar igenom, för det måste ju vända nån gång.
  • Helle

Åhh idag har Philip fina dukatitröjan på sig med blå Katvig velourisar. Såå fint ihop. Tyvärr har mitt plus gått ut så jag kan inte lägga in bild, men ni kanske kan tänka er

• Helle
    Buttelina skrev 2009-09-05 11:49:13 följande:
    men lägg in den i ditt galleri i alla fall
    Men där är ju fullt ju
  • Helle
    SmillaMilla skrev 2009-09-07 06:15:57 följande:
    God morgon! Underbar morgon, solen skiner o lite smådimma så där, rådjuren går på åkrarna nedanför huset.
    Det låter ju som en god morgon. Här önskar jag att det skulle vara lite senare, eller att jag fortfarande skulle ligga i sängen just nu. Men sonen envisas med att vakna i ottan ... trött mamma ... zzzzz ..
  • Helle
    SmillaMilla skrev 2009-09-07 10:42:49 följande:
    hej hej nyss hemkommen från parken, fy vad det var kallt där i dag. svea sover o jag har egen tid. någon kul shopping?
    hej hej
    Ingen shopping idag, bara väntan på paket Skickar du din adress?
  • Helle
    SmillaMilla skrev 2009-09-07 11:08:43 följande:
    Åhhhhh underbar post i dag
    Vad?
  • Helle

Hej hej!

Måste komma med en liten OT-fråga.

Uppptäckte idag att Gustavs skor är alldeles för små. Tänkte köpa på Ellos som förra gången men hittar inte min 50% kod. Finns det en som gäller fortfarande?

• Helle
    SmillaMilla skrev 2009-09-07 20:48:30 följande:
    Åhhhh fin shopping! Hoppas att mitt från busloppan kommer i morgon.
    Idag fick jag besked från LLM att det är skickat så jag hoppas det kommer imorgon. I s f kommer det på lådan innan tömning imorgon kväll
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14