Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla
    Greksmurfen skrev 2009-07-19 19:00:03 följande:
    hej tjejer ..igår å idag har det varit deppigt....tänkt så mycket på min lillebror=(..... tro inte man kommer fatta att ja inte kommer se han mer =`(... satt å donade med den här igår i 6 tim efter jobbet.. behövde lite självterapi så att säga..
    " target="_blank">

förlåt för OT behövde bara få skriva av mig lite... förresten min make har hakat upp sig på bodysuits =) så skoj med tanke på att de max har som bodysuits är molo å katvig =).. så när man kommer hem möts man av en finklädd bebbe =)
     {#lang_emotions_cry} Åh, vad fint gjort! Usch, jag kan inte föreställa mig hur det känns att förlora sitt syskon så tidigt. *kram*
  • Duntoffla

GOd morgon!

Här vaknade jag upp till värsta Traderakaoset. Sitter och väntar på hjälp då alla mina auktioner gått upp 3 dubbelt. En köp nu såld 2 ggr...Suck!

Vad gör ni?

• Duntoffla
    lillronya skrev 2009-07-20 10:42:08 följande:
    Godmorgon eller middag kanske Usch det låter bökigt med en sån traderaröra.
    Ja, har suttit och tokraderat dem som inte fått bud än samt att lägga in text på de som fått bud på flera olika ställen. Hade ingen som helst lust att sitta i Tradera-kö nu på morgonen...

Shoppar du något?
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2009-07-20 10:51:19 följande:
    Nä kö är tråkigt!! Väntar hem en veloursuit från nanoou bara. I lila och blått. Annars är det lugnt på shoppingfronten. Tänkte ta mej till Lindex en dag och fylla på med lite velourjackor och sånt. Bra pris där ju! Shoppar du då?
    Ah, fint! Nej, jag har inte shoppat ngt till Noel på ett tag, bara till mig själv
    Är inte sugen alls på barnkläder just nu. Var dock på Lindex för någon vecka sen för att bunkra lite velour inför dagisstarten och innan alla tar slut. Bra velour till bra pris.
  • Duntoffla

Smultron- du som har stenkoll! Visst kan inte jag maila den köpare som lagt det senaste budet på Tradera. De sa att man måste be köparen som lagt budet att kontakta Tradera för att annonsen ska plockas bort. Såg nu när jag skulle göra det att jag inte kan. Vet du? (pallar inte en telefonkö till)

• Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2009-07-20 11:12:58 följande:
    Jo du kan maila köparen som har högsta budet under dina aktiva auktioner och bland alternativen ute till höger
    Du e grym! För att högsta budgivare enkelt ska kunna ta kontakt med Tradera för att stänga ner den är det då via knappen "anmäl till granskning"?

Sorry för himla OT
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2009-07-20 11:23:18 följande:
    Goddagens Men fyyy usch och blää Hoppas det löser sig och att dagen fortsätter bättre!
    Haha...det är inte hela världen bara asjobbigt Det är snart löst
    lillronya skrev 2009-07-20 11:27:53 följande:
    Det är ju trevligt att handla till sej själv med ibland. Själv laddar jag för jag vet att det blir en del shopping med stora barnen inom kort. Brukar vara så innan skolstart. Måste fyllas på med skolväskor, gympakläder osv. Dessutom är ju alltid jeansen för korta och gympadojjorna för små efter sommarlovet. Lindex är toppen! Handlar där en hel del till de stora barnen. Deras jeans är perfekta till lite smalare barn.
    Ja, visst är det det. Jag måste göra en liten inventering till Noels nya dagisstart om ett par veckor. Det finns en lång lista på saker de bör ha Sen måste jag märka upp lite mer kläder.
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2009-07-20 11:42:05 följande:
    Japp- under den knappen finns det flera alternativ där köparen då lämpligast kan välja otillåtet auktionsupplägg-övrigt med tanke på att hur situationen är. Kom ihåg att du ska kolla dina avgifter så att du inte åker på att betala dubbelt/trippelt för Traderas strul nu!
    Supertack! Jag ska definitivt kolla. Mailade dem en lååång lista på alla dubbletter
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2009-07-20 11:56:37 följande:
    Usch märka kläder verkar trist! Jag gör det aldrig.. Men jag har ju heller inga dagisbarn.
    Det går rätt fort om man är 2.

Nu ska jag ta tag i dagen här

CU
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14