• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Milliz
    MammatillO skrev 2009-08-12 21:29:16 följande:
    kan jag få låna din lilla 1 dag vill också ha pusselhjälmis men min grabb är ju för stor
    Jag hittar ingen i rätt stl jag heller..
    Elias 070202 Ella 080920
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-08-12 21:24:38 följande:
    Ja jag vil ha det NUUUU jag också Men då kanske det kommer imorgon då. Varför ska det ta sån tid? Å, jag blir så less på att jag inte hittar en pusselhjälmis i rätt storlek. Men den lila hjälmisen med stars kanske måste flytta hit, och så har jag blivit förälskad i den blåa lurven med rosa kantband. Måntro hur många lurvar man behöver?
    Ja imorgon MÅSTE det komma! Har det kommit ut några pusselhjälmisar till någon shopp ännu? Såg att LLM iallafall fått in bodyn, inte illa! Så glad att den gjords med samma lila muddar som på byxan. På CDn var det ju gröna muddar på bodyn. Bra val! Menar du den turkosa? Jag tycker den är suuuperfin! Milla kanske får en hallonröd overall i 68, och sen kanske en turkos i 74 mot vårkanten. Och en lila jacka i 74
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • MammatillO

Du kan få bli min guide att sälja på tradera jag fattar NOLL om hur det är med provision osv osv . och jag har lite kläder jag vill sälja som är typ oanvända och jag vet inte hur jag ska bli av med dom

MejaKiZnic skrev 2009-08-12 21:30:10 följande:
    Har hört att det är bäst att sälja av alla sina ytterkläder nu, stämmer det?Har en underbar Hugin & Mugin som måste bort bara hänger här och gör mig deprimerad
  • MammatillO

tycker det är synd att dom inte gör hjälmisar till iaf 2 år.
    dom är super praktiska på vår/höst kanten och även lite kallare sommar dagar..

Milliz skrev 2009-08-12 21:30:57 följande:
    Jag hittar ingen i rätt stl jag heller..
  • MejaKiZnic
    MammatillO skrev 2009-08-12 21:31:48 följande:
    Du kan få bli min guide att sälja på tradera jag fattar NOLL om hur det är med provision osv osv . och jag har lite kläder jag vill sälja som är typ oanvända och jag vet inte hur jag ska bli av med dom
    Haha nja jag är rätt okej men inte som eliten som hänger T
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2009-08-12 21:28:45 följande:
    God kväll!Såklart..Det blev en pussgrodatröja,bruna byssor,stadtröja och t-rexar Så trevligt såå hos Stormis
    NICE!!! Men..... inget till fiabiffen!?!?
    080826 - Puma Teolin
  • Fridac

Är liljanochloppan här?? online? Jag tänkte höra ifall du vet hur det är med sygryn? Hon hörde av sig ang. en beställning, men nu får jag inget svar..... Väntar på en beställning sedan länge :o( Lillan har vuxit ur storleken jag beställde och än har inte ens kläderna kommit :o(
    Förlåt för helt o.t.!!!!

• Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2009-08-12 21:19:08 följande:
    Här skäms vi inte
    tack för idag gumman
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-08-12 21:31:13 följande:
    Ja imorgon MÅSTE det komma! Har det kommit ut några pusselhjälmisar till någon shopp ännu? Såg att LLM iallafall fått in bodyn, inte illa! Så glad att den gjords med samma lila muddar som på byxan. På CDn var det ju gröna muddar på bodyn. Bra val! Menar du den turkosa? Jag tycker den är suuuperfin! Milla kanske får en hallonröd overall i 68, och sen kanske en turkos i 74 mot vårkanten. Och en lila jacka i 74
    Det är den här jag menar http://www.luckylittleme.se/picview.asp?pid=24857 Den är så fin{#lang_emotions_heart} Fast den turkosa är också fin
    Nej, jag har inte sett några pusselhjälmisar någonstans. Lite konstigt att de är slut fast ingen verkar ha dem.. Ja pusselbodyn är jättefin. Fast Ella får en pusseltröja istället. Vi har nästan slutat använda bodys. Ella är aldrig stilla så jag har gett upp, det är bara en kamp att knäppa dem..
    Elias 070202 Ella 080920
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14