• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • Smultronhjärta
    Raihana skrev 2009-08-12 21:52:21 följande:
    Fast du jag kom på det där med knäppning i grenen när Mini var liten. På suits med knäppning i grenen är det smidigt för det är lätt att knäppa upp, men sen ligger den där bulan under ryggen på bebis när man byter, sen vrider dom sig och skitar ner suiten Me&i´s drar man bara av och på, smiiiidigt!!
    Ja ja men min suitkärlek minskar inte för det
    1 och 1 är 3 skrev 2009-08-12 21:53:13 följande:
    Nu e du gnällig!! de e bara två knappar ju, dra av, och dra på, enkelt!
    Nope- inte det minsta..Den kommer ju hamna här till slut ändå
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lillasyster i magen ♥ღ¸.?°¯)★
  • Raihana
    solouniko skrev 2009-08-12 21:54:13 följande:
    I pussel? Jo det kan hon absolut! Hon har 0-3 månader i pärlplattorna, lillskallen där! Men jag hittar inga pussel där? Eller är är jag blind?
    Dom har inte kommit upp på sidan ännu! Men jag mailade med dom och han sa att dom har. Så maila NU!!
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-08-12 21:49:04 följande:
    Hmm, hon sa till mig häromdagen vilka hon hade tagit in, men jag minns inte riktigt. Den hallonröda och leaf har hon iaf tagit in.. Jag kan inte förstå att lurvarna finns kvar ännu de är ju så fina! Ja vi får verkligen hoppas att det går ändå, annars skulle det ju vara jättetråkigt.. Jo, det blir bara värre med påklädningen Elias brukar jag få jaga runt halva huset innan jag har klätt på honom färdigt
    Ja jag tror att hon knappt kom ihåg det själv Men det blir kul att se, när de nu behagar att komma dvs! Nä jag förstår det inte heller.. Nu är det väl bara några få turkosa men massa rosa finns ju kvar. Provade Millas idag och hon kan nog ha den snart. Lite stor ännu men den är ju tänkt till hösten så. Haha man får väl motion iallafall
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Raihana
    Smultronhjärta skrev 2009-08-12 21:56:03 följande:
    Ja ja men min suitkärlek minskar inte för det Nope- inte det minsta..Den kommer ju hamna här till slut ändå
    Näe, men du ska köpa suit OCKSÅ ju! Me&i var ju inte istället för liksom
  • SmillaMilla
    Raihana skrev 2009-08-12 21:55:11 följande:
    Nu sitter jag här med 4 lurvar i korgen......2 buy or not 2 buy? Ska ju handla lite Me&i är det tänkt också....dom får lida lite till förmån för Molo i höst
    Åhhh vilka?
  • Raihana
    1 och 1 är 3 skrev 2009-08-12 21:56:47 följande:
    Du kan ju dela upp me&i betalningen  shoppa på!!
    Vad du är smart!! Jag bara älskar Molo´s lurvar nu i höst, vill ha alla, nästan....
  • Duntoffla

Hellu, tillbaka igen. Äntligen har han somnat!

Är det ngn som vet om den bruna lurven utan huva finns någonstans i storlek 92?

Sen är jag fortfarande på jakt efter en regnbågströja från vårkollektionen i storlek 92.
    Regnbågen är absoluta favvon och jag måste ha en i varje storlek

• solouniko
    Raihana skrev 2009-08-12 21:55:11 följande:
    Nu sitter jag här med 4 lurvar i korgen......2 buy or not 2 buy?Ska ju handla lite Me&i är det tänkt också....dom får lida lite till förmån för Molo i höst
    Haha. Köööp säger jag! Vilka r de?
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Raihana
    SmillaMilla skrev 2009-08-12 21:57:03 följande:
    Åhhh vilka?
    Grå med gula kanter och brun med orange kanter till killen och de turkosa med cerise till tjejerna! I helgen när jag beställde så vägrade stora tjejen turkosa, men sen såg hon "söta prinsessan" i Bt= Tara, ha den på sig. Ja då helt plötsligt så skulle hon bara ha den!! Livsfarligt att visa mina barn Bt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14