Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tasha78 skrev 2009-08-01 19:36:28 följande:
    hade dom många fina Fisher price
    De hade lite telefoner, mobiler, brandbilar (Little people), laptop (sån köpte vi), bondgård, små gubbar mm.
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-01 19:38:54 följande:
    Jo men jag har en hel del bugga grejer ute som går rätt bra
    Ja, jag såg dem. Hmm..synd man inte har lite saker att kränga men jag tror att jag ska behålla båda baserna.
    Tasha78 skrev 2009-08-01 19:40:36 följande:
    ok själv letar jag efter en Fisher price sak men den säljs inte i norden säger dom
    Vad är det för något?
  • Duntoffla

Morrn morrn!

Äntligen lite sol! {#lang_emotions_sunny}

Ska strax till stranden. Sista riktiga semesterdagen idag. Imorgon ska jag rycka in och jobba en dag, sen är det inskolning på nya dagiset så det blir ju inte riktigt semester då. Nästa vecka börjar jobbet på riktigt. Det kommer vara ett par tuffa månader framöver och troligen lite datatid hemma.

Jag har fått besked om att en del av min Molo-order fanns på Mysgrodan. Saknar dock några saker. Vilka butiker har mest utbud nu?

• Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-02 09:32:50 följande:
    Mårning Vilken tur att du fick sol denna dag då  Njuuuuuut!! Vad har du beställt för Molosar?
    Kommer inte riktigt ihåg men de jag ska få är;

Ewald Dukati tröjan med däckärmar
    Ewald cartoon tröjan med stjärnärmar
    Siddel byxa 92 däckspår
    Soso badgets 92 pinsbyxa med röd mudd
    Sylvester regnbågsbyxa

Måste dock kolla om det kommer mer eftersom hon skrev att första leveransen kommit och att det var detta. Kanske är det mer av det jag vill ha på väg.
    kexchoklad skrev 2009-08-02 09:32:55 följande:
    Go morron! Jag tror att llm har mest. Tråkigt att börja jobba. Jag ska börja jobba varannan helg i sep och jag gruvar mig lite redan.. Fast å andra sidan mer shoppingpengar
    morrn! Jag gillar ju att jobba så det är inte så farligt faktiskt. Ska bli skönt att komma igång med träningen igen och få lite rutiner. Men visst hade det varit skönt med lite mer ledighet och sol.

Mer shoppingpengar är inte fy skam! Minns att jag kände mig tokrik första lönen efter mammaledigheten
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-02 09:38:55 följande:
    Fiiiiina Ska du inte ha den fina röda med vita bubblor o lila kanter tröjan?
    Jo, den är jag sugen på. Vad då ´rå? Har du för många?
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-02 09:44:24 följande:
    Kanske har jag en för mycket?  Får veta i nästa vecka
    Aha, du vet var min inbox är i så fall

NU drar jag! {#lang_emotions_cool}
  • Duntoffla

Tillbaka från stranden. Vi "missade" regnet med några minuter. *puh*

Om en stund kommer en kvinna som ska titta på vårt vardagsrumsbord. Har redan sålt ett set med vardagsrumsbord+ sideboards och en soffa de senaste veckorna. Skönt med lite klirr i kassan och få lite rensat här hemma. Har blivit så sugen på att hemmafixa nu. Barnkläder har kommit lite åt sidan och jag känner mig inte så sugen på något. Måste vara sjuk eller något

Jacao- Härliga semesterbilder på dina goa barn!

• Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-08-02 15:49:35 följande:
    Ja tack! tar gäääärna lite hetta Här är det sol, men inge vidare varmt
    Du skulle varit med på stranden. Varmt och skönt!

Så, nu var bordet sålt! Skönt!{#lang_emotions_money_mouth}

Vad mer kan man sälja?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14