Inlägg från: Raihana |Visa alla inlägg
  • Raihana

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Hej hopp vad tomt det var här inne idag......
    Nu kom solen fram här idag, lite sent känns det som...
    Men dom har ju lovat 24+ och sol imorrn så vi får väl se om det blir ngt bad då.

• Raihana
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-14 18:23:45 följande:
    A visst e hon snyggve Här inne är det verkligen tvärlungt öh  Ingen som hänger vid datorn i detta dåliga väder?   Ja nu e de iofs sol ute, men de e ju så dags halv sju liksom Fortsätter med min rensning en liten stund varje dag, det skär i hjärtat vid varje beslut.. Men behöver ett råd som vanligt Har ju tex leggings o babybyxa i en del print.. Vad ska jag spara, vad kommer man använda mest? Tänkte ha mest muddbyxor i höst, kanske man ska spara leggingsen då?
    Ja, jag tycker absolut du ska spara leggings, kör med muddisar nu i höst och satsa på leggings nästa vår!
  • Raihana
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-14 18:24:43 följande:
    Jag e här och jag behöver rååååd Va passar Bubblis bäst i? Babybyxa Molo eller leggings?
    Jag tycker muddisar är gulligast på små barn. Så jag säger leggings igen eftersom jag är själv här inne....
  • Raihana
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-14 18:26:02 följande:
    Å ska de bli bättre i morrn?   *hoppss hoppas* Trött på detta regnande nu!!
    Ja, de där förstå sig påaran säger sol imorrn, trött på att plocka mördar sniglar på tomten nu.....
  • Raihana
    JuliaochNelly skrev 2009-07-14 18:26:34 följande:
    leggings tycker jag helt klart dom kan hon ha längre och dom är mer pratiska till hösten
    Hej tjej! Regnar ni också bort?
  • Raihana
    solouniko skrev 2009-07-14 18:27:39 följande:
    Bubblan - Vet du om sländtröjan med rosa vita ärmar passar i färg tillsammans med den rosarandiga babybyxa betroot stripe med gröna muddar? :)
    Inte bubblan men svarar ändå Jäpp, den passar!
  • Raihana
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-14 18:28:23 följande:
    Ja för leggingsen är 98 och babybyxorna e 92:or.. Om jag köper på mig en del muddisar nu i höst och kör rätt hårt på dem så kanske de kan va bra med leggingsen som komplement? Kul med lite variation liksom Å sen hittade jag ett par helt nya flower byxor i 92, hade totalt glömt bort dem.. Å nu har jag leggingsen, men har vääääldans svårt att släppa flower brallan ändå
    Den kan flytta hit om du inte behöver den
  • Raihana
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-14 18:29:35 följande:
    Hm.. Ja jag MÅSTE välja de ena eller de andra så e de bara.. Leggings får stanna o babybyxa får åka då
    Ja, hur fina muddisarna är så är leggings mer praktiska på en större tjej tycker jag.
  • Raihana
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-14 18:30:27 följande:
    Aha! Å han litar vi på   *jädrans sniglar* Vi har dom INNE tom nu
    Samma som här då, dom kryper in under soffan.......
  • Raihana
    JuliaochNelly skrev 2009-07-14 18:31:04 följande:
    jaaaps jäkla skit sthlm ... 
    Näe, säg inte såååååå
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-14 18:32:39 följande:
    Jag frågade han om han va redo att flytta, men han hasade bestämt in i garderoben igen   *envisa bralla*
    Får ringa och fixa adress ändring först kanske Jaja, du vet var min inbox bor
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14