• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Har Hummelöverallerna kommit in i nån svensk shop ännu?

• jompa
    jompa skrev 2009-07-30 21:54:06 följande:
    Har Hummelöverallerna kommit in i nån svensk shop ännu?
    Ähh overallerna ska det ju stå
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2009-07-30 22:03:10 följande:
    Ja jag tror att 98 funkar. Och jag tror inte att bredden gör SÅ mkt i en vinteroverall, dom är ju pösiga ändå liksom. Milo väger ca 14 kg tror jag.
    Måste bara få lägga mig i lite, ang stl, har nu inte haft dessa overaller men när sonen skulle ha overall köpte jag POP och trots att han var lika lång som sina jämnåriga fick han ha mindre stl ju för att han var så smal så det spelar roll hur man fyller ut dem oxå.
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-30 22:16:46 följande:
    Å jag fick tag i honom!!! Gud så skönt! MEN...Hans kompis som åkte med ett annat plan sitter fast i Italien och vet inte när han kommer därifrån.. Och sonen sitter utan pengar då han inte får växla in sina svenska idag, allt är igenbommat.. Han är tok törstig och hungrig och kan inte ta vägen nånstans.. Va sjutton skulle han dit o göra!!  Hur sjutton ska jag kunna sova i natt
    Men kan han inte gå dit han ska bo då? Och kanske köpa nåt att dricka där och sätta upp det på rummet.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2009-07-30 22:24:57 följande:
    Jag testade iaf
    Vad testade du? Kostade det 209kr även i kassan?
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2009-07-30 22:28:35 följande:
    JAAAAAAA
    Vad blev det???
    Kanske skulle köpa nåt bara för att....
  • jompa

Ahhhh Katvig ser fina ut, men inget måste, kanske kanske en mössa i vit/brun.

• jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-31 09:36:19 följande:
    God morgon!Är Liljan här?Lämnar ett stort stort TACK från mig och sonen här!!Tack tack snälla för hjälpen igår!! Malou ringde i mig på telefon och dom kände en flygvärdinna på Mallorcas flygplats, efter telefon kontakt med henne och med mig mötte sonen upp henne han fick lite pengar så han kunde köpa lite vatten, han va så oerhört törstig.. hon erbjöd sovplats samt så fick han hennes nummer om det skulle krisa igen eller hända något!!Så oerhört snällt av dig Malou!! "TONY HÄLSAR TACK SNÄLLA MALOU!!"
    Gud så snällt av henne att ordna allt detta, och så skönt för sonen att det ordnade sig och han fick i sig vätska.

Tur att vi har varandra här inne
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14