Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

RååSa BuBBlan skrev 2009-09-22 19:03:43 följande:
    De är ni som suger på att förklara jue
    haha jaa antagligen
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-22 19:07:21 följande:
    Ja ryyyyys... Lösa lån, pantbrev, lagfart, flyttstäd, mäklare o allt annat skoj Ja så nu ska vi leta bra skor till lagom peng där, hon är ju av den modellen som gillar skor i prisklassen tre nollor minst
    oii det hade jag aldrig köpt vill isabel ha såå dyra skor får hon banne mig spara till dom själv
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2009-09-22 19:03:55 följande:
    Japp
    men de som handlat 5 ggr har ju ändå ett unikt omdöme
  • Buttelina
    Buttelina skrev 2009-09-22 19:10:18 följande:
    men de som handlat 5 ggr har ju ändå ett unikt omdöme
    ahh hängde med nu.. det var ju det hon skrev {#lang_emotions_dreamer}
  • Buttelina
    nikki2006 skrev 2009-09-22 19:52:24 följande:
    tack tack dina bilder var ock¨å jättefina, helt underbar färg på håret din dotter har
    fiina söta barnen!! vad fina dagiskorten blev
  • Buttelina
    Lisabecka skrev 2009-09-22 20:10:39 följande:
    Go kväll i tråden. Behöver lite storleks hjälp, hoppas det finns någon som kan hjälpa till. Någon som vet hur Molos pusseltröja är i storlek.Velar mellan 110 eller 116 till min tjej. Hon har 110 I knapp tröjor från Molo men 116 på regnbågstunikan och lilatunikan med stjärnor.Tacksam för hjälp!
    då tycker jag att du ska ta strl 116
    nikki2006 skrev 2009-09-22 19:59:55 följande:
    tack tack, ser du att jag använder byxornaDina fina kosse bilder blev man ju inte alls sotis påHar faktiskt inte ägt något med kossorna
    {#lang_emotions_surprised} har du inte ägt fina kossorna
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-09-22 20:14:30 följande:
    Godkväll! Hon kan inte ha 110 eller 116 då. 98 är på gränsen till min 95cm långa tös. Hon har annars 92-98 i knapptröjorna. Men pusseltröjan är pytteliten i storlek. Har köpt en 110 till min dotter nu som inte är mycket stor utan passar rätt ok.
    joo men isabel har 110 i knapptröjor och tunikorna och 116 i pusseltröjan
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-23 08:14:39 följande:
    Ska läsa på om det.. Nu måste jag kolla upp det här olämpliga fotot, är det taget hos honom då jäklar!!!Tack sötisar för info om bilder och tyckandet om hans handlande!!!Kikar in på en stund igen..
    http://www.peopletattoo.nu/Sidan%20percingar/Fragor%20och%20svar/fragor.htm

det finns ingen lagstadgad åldersgräns, utan varje studio sätter sin åldersgräns. kolla upp var dom blivit piercade, och se om dom brutit mot sina egna regler. annars är det tyvärr inte mycket du kan göra bara skälla på exet
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-09-23 08:45:49 följande:
    Det är inte lagstadgat nej, men om piercaren är ansluten till deras fack eller vad det är, så har de en gemensam överenskomelse om åldersgräns. Precis som tatuerare.De jobbar hårt för att få till en starkare åldersgräns än vad som finns nu. De du länkade till verkade ju tex inte ha en nedre gräns för piercing om föräldrar var närvarande.Det vill vill det här facket eller vad det är ha. Minst 15 på ALL piercing.Sen finns det föräldrar som ljuger om barnens ålder för att få barnen piercade och det är ju en annan trgisk historia....
    ja det är bra att dom arbetar för det, men just nu är där ju inget bubblan kan göra.
  • Buttelina
    fröken ida skrev 2009-09-23 09:02:08 följande:
    Hej på er!Jag brukar ha koll på er bildtråd men har aldrig vågat skriva nått här, men nu trotsar jag min rädsla Jag har en fråga som jag tänkte att nån här säkert kan svara på. Jag har tänkte ladda upp med lite Småfolk till sonen från Tradera, men jag tycker det är lite svårt med storlekar. Han börjar växa i 92 men endel tröjor han har från Småfolk i 86/92 är för små och en del är fortfarande stora. Skiljer sig tröjor med olika tryck åt i storlekarna. Vilka tryck är stora och vilka är små?
    hej gamla småfolk modellen är mindre i strl och nyare är större i strl. svårt att säga specifika tryck då det finns så mååånga
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-09-23 09:06:05 följande:
    Å nej nej nej!!! Fotot VAR taget hemma hos honom och det är ett otroligt olämpligt foto, va tusan ska jag göra nu då????? *gråter*
    hur olämpligt gumman? på vilket sätt?? kanske kan du polisanmäla honom?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14