RååSa BuBBlan skrev 2009-09-25 16:11:11 följande:
Betalde just räkningarna här Horribla 54.000 denna månad Beöver jag säga att det INTE blir nån hopping denna månad? Blir till o sälja dest mer istället
oj shit!! vad var det för räkningar

RååSa BuBBlan skrev 2009-09-25 16:05:54 följande:
Hej tjejer!Hoppas det nåt tjusigt? Fick lite postelipost idag, orkar inte fota dock Haft kalas väder idag,
iofs bara 4 grader i morse men när solen tittade fram blev det 15 så vi har varit ute och myst hela dagen nästan Kollade just statistiken på vår lägenhet å det är 415 klick på en dag Man kan väl räkna bort 50 med vänner o bekanta, men ändå rätt bra med klickande
vad fick du för fin post då?
FlowerPowerMama skrev 2009-09-25 15:54:57 följande:
Samma dag har vi tid, så vi följs verkligen åt. Jag hoppas sååååå på en nystart av livet, ser verkligen fram emot detta! Ja, precis en GBP. Ja, jag gör detta av flera anledningar men en av de större är ju orken, att orka med barnen på ett annat sätt, det ska bli helt underbart! Märker bara på de dryga 12 kilona jag gått ned sedan midsommar inför operationen att min orkat förbättrats, så det ska bli ljuvligt att få uppleva ännu mer senare! .-)
åh vad kul och spännande med gbp!! min syster har gjort en och jisses vilken skillnad