Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Rååsa Smurfen skrev 2009-07-26 13:21:06 följande:
    ok ja 110 kan inte Tara har
    jag anade det
    buffas skrev 2009-07-26 13:23:55 följande:
    Har mailat säljaren och hoppas att den är stooor (overallen alltså)
    den gamla motsvarar en strl större. så den gröna på t motsvarar strl 86 i år
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    buffas skrev 2009-07-26 13:31:45 följande:
    Hur stor är din kille,min är 1,7 men han är väldigt liten...
    hur lång är han?
  • Buttelina
    Emmsan skrev 2009-07-26 13:45:06 följande:
    raaaakcarns butte ;) kunde inte din unge växt lite fortare så hummeloverallen va för liten sabbade hela min vinterplanering nu jöööö får gå på hummel jakt!!!
    soooorry jag lägger in bild på honom i den hur den sitter nu.. lite senare ikväll... så får ni vara domare hurvida den kommer funka i år eller inte
    jojoa75 skrev 2009-07-26 13:51:00 följande:
    Strl 98 i molo vinterjacka o hummeloverall på min tös som nyss fyllt 3 år o är hmm nånstans mellan 95 - 99 cm lång. Syns kanske inte på overallen, men där är så att man kan ta ett rejält grabbatag med en knytnäve i grenen. Jackan har hon dragit upp lite i ärmarna, annars var de mitt på handen ungefär.
    {#lang_emotions_surprised} så sitter isabels typ!! hon har strl 116. undrar om hennes är felmärkt.. eller din kanske hon provade strl 104 i lillebrors och den var lite för liten-..
  • Buttelina
    Buttelina skrev 2009-07-26 14:00:35 följande:
    soooorry jag lägger in bild på honom i den hur den sitter nu.. lite senare ikväll... så får ni vara domare hurvida den kommer funka i år eller inte  så sitter isabels typ!! hon har strl 116. undrar om hennes är felmärkt.. eller din kanske hon provade strl 104 i lillebrors och den var lite för liten-..
    jackan alltså hummeloverallen är UUUNDEBAR!!!!!
  • Buttelina

och jag har bestämt mig isabel ska få en hummeloverall i år *glad* blir nog en svart med rosa revärer

• Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-07-26 14:05:02 följande:
    ÅÅÅ vet du vad det mer kommer för fäger?
    {#lang_emotions_dreamer}
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-07-26 14:06:16 följande:
    Ååååå kommer det?HUR ska jag kunna låta bli det då?
    japp enligt min källa så kommer det {#lang_emotions_tongue_out} går inte att låta bli liksom
  • Buttelina
    Harley skrev 2009-07-26 14:09:09 följande:
    Läser som vanligt varje dag för att hålla mig uppdaterad Den overallen har jag också i planeringen till Cayenne. Bra smak va? Har den kommit ut i shopparna än?
    toppensmak har inte sett hummels overaller än
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-07-27 16:34:18 följande:
    Behöver akut tips på finklänningar till dop på lördag till en 6-åring och en 7-åring. Hade beställt från mylittlztore men de vsarar inte så jag litar inte på att jag hinner få klänningarna tills på fredag.Snälla HJÄLP! Budgeten ligger på max 200kr/st och det ska vara finklänningar men inte en massa ryschpysch eller så utan ganska enkla ändå.
    hmm finklänningar? nanoous popcorn och gula med stars funkar inte? tillsammans med vita strumpbyxor?
  • Buttelina

pimm: anmäl ditt inlägg! det räknas som reklam!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14