• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

nån som e vaken??

regnbågsklänning i 86.. finns det??
    eller nån som vet ord pris på dom?

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2

hej hej.. händer nåt kul här?
    knatt varit inne på några dagar ju =))
    fullt upp hemma..
    dragit tapeter i omgångar i 3 dagar!! sista nu idag.. o gubben har inte sett nåt än
    i morgon  ska vi spackla/slipa lite o måla nån taklist.. sen börja slänga upp de nya tapeterna =)))

hade försökt hinna innan sambon ser det =))

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    LJ2 skrev 2009-09-13 20:41:10 följande:
    hej hej.. händer nåt kul här? knatt varit inne på några dagar ju =)) fullt upp hemma.. dragit tapeter i omgångar i 3 dagar!! sista nu idag.. o gubben har inte sett nåt än i morgon  ska vi spackla/slipa lite o måla nån taklist.. sen börja slänga upp de nya tapeterna =))) hade försökt hinna innan sambon ser det =))
    knatt = knappt
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

förresten. klar med rummet till lillan nu idag =))
    en sån idiotdag igår..
    slipa, dammsuga väggar, torka väggar, tapet med mönsterpassning, o vita tapeterna..
    hann nääästan allt.. typ yttepytte ovanför fönstret o ovanför dörren kvar, men stog o sov typ.. =))
    o det med 3 barn hemma som sprang ut o in hos mig, o skulle ha mat o blöja mitt i allt =)) så tog sin lilla tid..
    så klart idag, o städat heela rummet, o satt upp tavlor o ställt in möbler o satt tillbaka dörr o allt =))
    blev så fint =) fattas nån tavellist bara, ska ha upp hennes dopsaker o sånt som hon inte får leka med.. =))
    men vilket flickrum hon fick!!

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    FL Lisa skrev 2009-09-16 20:47:54 följande:
    vilken fart. Nu vill vi ju såklart se bilder på nya rummet
    har fotat hela tiden med allt, så ska faktiskt lägga in dom på datorn.. =))
    hade tänkt vänta till i morgon, men spela roll.. hämtar kameran o laddar in dom.. =)
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Incommunicado skrev 2009-09-16 20:53:49 följande:
    jag som inte shoppar längre har fått nytändning, idag köpte jag på ziggys: 1 x Socks - Katvig Red and Pale Blue Organic = £2.99 Size 6-12 months (21-23) 1 x Molo Rainbow Baby Top = £15.99 Size 6-12 months / 74 cms 1 x Molo Trains Top (Remington) = £21.99 Size 2 years / 92 cms 1 x Molo Lights Top (Remington) = £21.99 Size 2 years / 92 cms 1 x Molo Cartoon Baby Top (Ewald) = £22.99 Size 2 years / 92 cms är de inte hemskt biliga juniortröjorna??? Billigare än baby92 ju... jag kikade in för att köpa cartoontröjan med stjärnpriont som jag fått reklamera, annacill hade ingen i 92. Jag ahde tur! köpte också på T förut: www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=98383... www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=98788... så idag har jag väl shoppat för över 2500 kr och häromdagen köpte jag på lillamirakel lite reagrejer... dax att sätta stopp igen - snart. Jag är lite sugen på cartoon till lillkillen ockå men kanske ska spara mig till rean.
    vad ligger frakten på? från ziggys ?
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    SmillaMilla skrev 2009-09-16 21:10:35 följande:
    5 pund för hela beställningen står det
    det e inte farligt ju..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Mari78 m pojktriss skrev 2009-09-16 21:54:24 följande:
    Tack tack! Inser att det g'äller att hänga med i svängarna här Tråden verkar röra sig i raskt tempo.
    haha.. ja den går foooort ibland =))
    hej förresten =))
    har du inga bilder på det du gör själv??
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    FL Lisa skrev 2009-09-16 21:30:38 följande:
    wohooo! Snyggt jobbat av Milla. Fortsätter hon i den här takten så kan du ju köra utgång till helgen (japp jag brukar smygläsa eran luletråd då och då )
    nuu.... !
    www.familjeliv.se/Hem/lj2/galleri.php

tog lite tid o ladda in bilder.. va ju tradera kort med, o lite skogskort o massa tapetkort =))
    men nu har jag minskat dom o så =)
    lite småsaker som ska fixas..
    hyllor på väggen åt höger vid dörren som ska upp, *köpas först*
    o lite andra småsaker.. ville bara få i ordning det så hon kan va där igen..
    gardiner o sånt ska fixas bättre sen.. o blommor..
    ja, smått =))
    men klar ändring!!

i looove tapeterna!!!
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14