• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Tre nya härliga månader av shopping

Gamla tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m42958741.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43869403.html

Tråden med länkar till all shopping
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-13 22:20
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html - nya bildis

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-15 22:07
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html - lagersalg info
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14
  • mortillsju
    ängeln83 skrev 2009-07-25 14:46:24 följande:
    Jag är också här...velar mellan att sitta kvar, börja packa eller ta mej en tupplur i solariet.
    Härligt med stilla lördagar ändå. När man kan vela runt lite.

Visst har du en del NS?
  • ängeln83
    mortillsju skrev 2009-07-25 14:47:19 följande:
    Härligt med stilla lördagar ändå. När man kan vela runt lite. Visst har du en del NS?
    Jodå, men mitt problem är att jag lätt bli så himlans rastlös, måste lixom ha nåt att göra hela tiden

Japp, har en del NS, fast bara jeans och t-shirts.
    LIAM
  • mortillsju
    ängeln83 skrev 2009-07-25 14:49:38 följande:
    Jodå, men mitt problem är att jag lätt bli så himlans rastlös, måste lixom ha nåt att göra hela tiden Japp, har en del NS, fast bara jeans och t-shirts.
    Jag funderade lite på NS. Hur ska man tänka vad gäller storlek när det gäller deras jeans?
  • jojoa75
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-25 11:28:55 följande:
    men finns byxorna i röd ?
    japp!
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • ängeln83
    mortillsju skrev 2009-07-25 14:50:22 följande:
    Jag funderade lite på NS. Hur ska man tänka vad gäller storlek när det gäller deras jeans?
    Jeansen är ganska stora i storlek, man behöver absolut inte gå upp en storlek. Jag köper 92 till Liam, han har 92/98 i andra byxor. Sen beror det ju lite på hur dom ska sitta, jag gillar när dom är ganska så baggy.
    LIAM
  • mortillsju
    ängeln83 skrev 2009-07-25 15:04:00 följande:
    Jeansen är ganska stora i storlek, man behöver absolut inte gå upp en storlek. Jag köper 92 till Liam, han har 92/98 i andra byxor. Sen beror det ju lite på hur dom ska sitta, jag gillar när dom är ganska så baggy.
    Jag gillar också byxor som är lite stora. Jag upptäckte till man fasa att lilla storebror M nu är 112 cm lång inte ens fyra år fyllda Jag misstänkte väl det eftersom de flesta av hans kläder börjat sitta ganska så illa på honom. Så jag inser att jag redan bör börja förnya hans garderob. Frågan är då om man ska välja 110 eller 116 i NSjeans till honom?
  • FlowerPowerMama
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-25 13:30:31 följande:
    fast heldressarna är sköna som pyjamas på hösten /vintern  kommer saknar dem när Tara växer i från dem  de funkar jätte bra trots att hon är blöj fri :)
    Ja, det är de säkert. V hade en kaninsuit tills nyligen, men när hon gick på toa nattetid så fick hon inte alltid upp den så här är suits värdelösa.
    ~K~Ä~R~L~E~K~
  • Jes sica

Hej tjejer!! vart å shoppat Blidde lite molorea lite po.p och retro blomtröjan till Linnea fasiken att den ska vara så svårmatchad har verkligen inget som funakr med den.

• ängeln83
    mortillsju skrev 2009-07-25 15:07:58 följande:
    Jag gillar också byxor som är lite stora. Jag upptäckte till man fasa att lilla storebror M nu är 112 cm lång inte ens fyra år fyllda Jag misstänkte väl det eftersom de flesta av hans kläder börjat sitta ganska så illa på honom. Så jag inser att jag redan bör börja förnya hans garderob. Frågan är då om man ska välja 110 eller 116 i NSjeans till honom?
    Tillbaka från solariet

Ojdå, jaa, då är det nog dags för en ny garderob
    Vad har han för storlek i andra jeans?
    Sen kan det ju skilja en del i olika NS modeller också.
    LIAM
  • mortillsju
    ängeln83 skrev 2009-07-25 15:36:21 följande:
    Tillbaka från solariet Ojdå, jaa, då är det nog dags för en ny garderob Vad har han för storlek i andra jeans? Sen kan det ju skilja en del i olika NS modeller också.
    Han har 110 i pop (senaste inköpet) de är absolut inte tokstora alls. Utan ok ( hmmm har väl inte använt dem på 5 veckor så helt tvärsäker kan jag inte vara ) Jag tänkte börja köpa ett par XL och sen köpa nåt mer par ut höstkollektionen *hoppas på mörkare denim då*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14